Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sirius_ schreef:Hier valt het tegenOmgeving Almere/Zeewolde etc
Had een gevonden dacht ik maar na een tijdje reageerde de eigenaresse niet meer, pas na wat doorvragen bleek dat ze me niet geschikt vond om iets wat we vanaf het eerste mailcontact hadden besproken, en wat totaal geen probleem was, ook niet nadat ik was langs geweest.
Hou nog maar een schuin oog open, voorlopig rijd ik lekker op stal, alleen jammer van de afstand.
NicoleKelos schreef:Sirius_ schreef:Hier valt het tegenOmgeving Almere/Zeewolde etc
Had een gevonden dacht ik maar na een tijdje reageerde de eigenaresse niet meer, pas na wat doorvragen bleek dat ze me niet geschikt vond om iets wat we vanaf het eerste mailcontact hadden besproken, en wat totaal geen probleem was, ook niet nadat ik was langs geweest.
Hou nog maar een schuin oog open, voorlopig rijd ik lekker op stal, alleen jammer van de afstand.
Zelfde ervaring hier, zelfde regio, twee keer ergens op gereageerd en ineens niets meer horen. Zo jammer, als je me niet geschikt vindt prima maar laat het dan weten.
Bij gebrek aan Western stallen in de buurt heb ik me maar weer op de dressuur gestort. Ook best leuk maar het Western blijft kriebelen.
Sirius_ schreef:Zou het dezelfde zijn? zonde hè. Wij rijden inmiddels in Noord Holland en er komen ondertussen zoveel uit deze regio dat je bijna kan carpoolenmisschien een tip voor af en toe en structureel western rijden
NicoleKelos schreef:Zelfde ervaring hier, zelfde regio, twee keer ergens op gereageerd en ineens niets meer horen. Zo jammer, als je me niet geschikt vindt prima maar laat het dan weten.
NicoleKelos schreef:NicoleKelos schreef:Zelfde ervaring hier, zelfde regio, twee keer ergens op gereageerd en ineens niets meer horen. Zo jammer, als je me niet geschikt vindt prima maar laat het dan weten.
Even iets rechtzetten: helaas blijk ik op een van mijn reacties een PB niet ontvangen te hebben waardoor de communicatie stil viel, erg jammer maar helaas. Geen kwestie van niet reageren vanwege niet geschikt dus. Sorry voor dit misverstand