Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

xDenies schreef:Aah, dat is fijn nieuws SmartBH!
Doelstellingen? Hm niet zo zeer, gewoon straks uiteindelijk fijn rond kunnen rijden.
Of dat nu nog op twee handen is, of niet.
Ik zou ook heel graag nog wat clinics willen bijwonen, waar ik wat aan heb. En ik zou
nog heel graag naar het bos en strand willen
Pffooe, wat een dagje voor mij.
Ik kom thuis, ga het voer bij mn hamsters controleren. Is mn hamster dame net
aan het bevallen!! x'D
ik ben eens benieuwd hoeveel kleintjes er zullen zijn
mocht het lukken misschien binnenkort schattige foto's ?
ik heb zelf als ik klein was altijd hamsters gehad
clinics lijken me heel erg tof ! Ik heb al eens demo's gezien, maar geen clinics bijgewoond. 

Enjoy the ride ofzo? 
Hoop iig dat er dan eentje in de buurt is 
Altijd leuk dat kleine grut 
Mijn doelstellingen... ik werk niet echt met doelstellingen per jaar, mijn doelstelling "de waarheid over paarden vinden" zal vermoedelijk langer in beslag nemen. Maar concreet houdt dat voor dit jaar zeker al in dat ik meer boeken wil gaan lezen (iemand tips?), eens bij een andere lesgeefster gaan rijden en gewoon alles zoveel mogelijk meenemen en mijn omgang met paarden fijner en beter maken 
), maar daar is nooit iets uitgekomen
Een paar keer schijnzwanger en één keer dat mijn zus iets kleins dacht gezien te hebben, maar dat was later alweer weg... Vreemd iig. Tot zover mijn off-topic gedeelte
Bloed trekt namelijk roofdieren aan,
Ik vroeg mij dat dus altijd al af of dat echt kon dat ze dat opaten... Blijkbaar wel dus, dankje voor de opheldering van ons mysterie

Maar dat is alleen als ze wil het hoeft niet. 

Hoe ging je les vandaag?
Heel veel succes zaterdag en wel foto's plaatsen he?!

dit x 2 paardjes in 1 les hahah eentje waar k vaak op reed (maar nu niet) was heel erg weer aan het uitproberen bij een nieuwe western (dressuur) ruiter die op dr reed xD dus moesten ff wisselen want anders kon zij ook niet relaxt rijden, ze kende dr natuurlijk nog niet
was wel grappig dat verschil, van groot naar klein en van breed naar smal en rustig naar druk hahaha
Alleen jammer dat er altijd zo'n country muziek klinkt wanneer het over western rijden gaat
En die fysiotherapeut vond ik ook heel interessant omdat ik ook iets wil doen in die richting later...