Ik ben alleen wat klaar met de hobby, ik heb zelf niet meer zo'n zin heb om elke dag te rijden. Mesten etc kan ik prima zelf

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kaniche schreef:lifaya schreef:denk dat jij wel aan je bijrijder komt hoor haha
als hij nou bij mij op stal stond had ik hem er wel bij willen doen!
Ik voldoe wel aan je eisenlijstje
Haha jaa, en je woont dichtbij! Kan je geen twee paarden tegelijk doen? die je nu hebt en die van mij?
eefj33 schreef:Nou kaniche, als je een jaartje kan wachten... In 2014 begin ik een studie in Leiden en Delft en ga dan ook op kamers, dus woon ik dichtbijVerder voldoe ik precies aan je lijstje en ik zoek wel echt een paard waarmee ik mag lessen, buitenrijden, wedstrijden rijden etc. Die vrijheid kreeg ik bij mijn vorige verzorgpaard niet wat ik toch erg jammer vind. En sowieso ben ik gek op sorrel overo Paint horses
Edit: toevoeging
Mootje68 schreef:kaniche schreef:Oh da's jammerhaha. Dan gaat mijn zoektocht verder!
Geen mensen op stal die af en toe je paardje kunnen overnemen ?
puagaus schreef:Hallo, ik ben opzoek naar een western bijrijder voor twee Quarters. Omdat mij huidige bijrijder is gestopt vanwege school (omdat hij naar de eerste van de middelbare gaat.)
Waar: Zeewolde (Nabij Harderwijk, Nijkerk, Almere)
Wat: Twee Quarters
Eisen: Western ervaring is niet een pre, maar we verwachten wel dat er dan wel gelest gaat worden.
(Ervaring met paarden is wel dergelijk een pre.)
hoe vaak: 1 dag in de week, meerdere dagen ook mogelijk. (Wedstrijden en buiten ritten kunnen ook altijd in overleg plaatsvinden)
Ken je iemand en is het misschien wat voor jou? Stuur een pbtje zou ik zeggen