Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat zuur om die beslissing te maken.
maar het is niet anders op het moment.

zie ze verder in het land vaak wel voorbij komen maar nog niet echt iets wat redelijk dicht aan huis is. Echt balen! Zit hier wel een stal in de buurt die reining lessen aanbied, maar ben meer een hms/trail/pleasure ruiter. 
Wat fijn dat hij iemand getroffen heeft die hem de tijd geeft om weer vertrouwen te vinden. Hij heeft op hele jonge leeftijd al heel veel gemoeten...
Wat overigens niks met de instructie te maken heeft!! Laat ik dat voorop stellen.
dus dat zou ik dan weer anders vinden.
Sicayes schreef:Door ontwikkelingen voorheen kom ik liever niet meer op CSWat overigens niks met de instructie te maken heeft!! Laat ik dat voorop stellen.
CS zou in principe dus niet te ver zijn, zou max 30-40 min willen rijden vanuit mijn woonplaats (Naaldwijk).
Over Goldenway twijfel ik, maar meer omdat mijn grote bijrijdwens is om gewoon weer lekker 2 of 3x pw een verzorgpony te hbben waar ik ook mee kan (privé)lessen 2x per maand (ofzo). Lekker trainen en alles eromheen. Dat heb ik dan liever dan 1x pw lessen op een lespaard bijvoorbeeld.

Wat betreft CS.. Tsja, Frederique is mijn beste vriendin. Dat zegt wellicht genoeg 
dit jaar zijn alle shows in Grathem, ben ontzettend benieuwd naar de locatie want ben er zelf nog nooit geweest. Maar ik geloof dat een hoop reining ruiters hier sowieso errrrug blij mee zijn
snap het helemaal.
)
ging voorheen gewoon als bezoeker naar WRAN wedstrijdjes, toen een periode ook zelf gestart met bijrijdpaard destijds en nu dus als showfotograaf bij de NQHA. Ik vind het erg leuk om te zien al is het soms heel gek dat ik een heel weekend naar paarden kijk maar er geeneen aanraak
tenzij een vriend van mij met zijn paard meedoet - dan glip ik voor en na de shows nog wel even de stallen in als ze bezig zijn.