Ben nog steeds opzoek naar een bijrijdster in Amstelveen voor 2 dagen in de week voor een leuke en lieve quarter merrie.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
playboysches schreef:Pff wat lastig zeg om iemand te vinden...![]()
Ben nog steeds opzoek naar een bijrijdster in Amstelveen voor 2 dagen in de week voor een leuke en lieve quarter merrie.
Bellatrix schreef:Mijn tijd met Storm was kort. Hij is echt scheef en de eigenaresse wil het toch met de instructrice oplossen. En met 4 mensen erop vind ze teveel. De instructrice gaat hem weer rijden en dan de eerste bijrijdster en als Mil zich goed voelt stapt ze er zelf op. Dus ik ga niet meer helaas.Ik snap het wel maar ik vind het heel erg jammer. Dus nu heb ik weer niets...nouja, dan ga ik voorlopig ook niet meer zoeken, het draait toch steeds op een teleurstelling uit.
NicoleKelos schreef:playboysches schreef:Pff wat lastig zeg om iemand te vinden...![]()
Mag ik vragen wat je verwacht van een bijrijdster? Ik wil heel graag weer rijden en Amstelveen is misschien wel te combineren met mijn werk.
Bellatrix schreef:Bellatrix schreef:Mijn tijd met Storm was kort. Hij is echt scheef en de eigenaresse wil het toch met de instructrice oplossen. En met 4 mensen erop vind ze teveel. De instructrice gaat hem weer rijden en dan de eerste bijrijdster en als Mil zich goed voelt stapt ze er zelf op. Dus ik ga niet meer helaas.Ik snap het wel maar ik vind het heel erg jammer. Dus nu heb ik weer niets...nouja, dan ga ik voorlopig ook niet meer zoeken, het draait toch steeds op een teleurstelling uit.
playboysches schreef:Wat ik vooral verwacht van een bijrijdster is dat er verantwoordelijk met mijn paard en spullen wordt omgegaan, dat ze afspraken nakomt, consequent is, op dinsdag en woensdag beschikbaar en soms ook kan ruilen/bijspringen op andere dagen.
Verder heb ik een advertentie op de Bokt markt staan, daar staat meer informatie.