Devlins schreef:@xDenies, hahah nou dat denk ik niet hoor.Trouwens Gave fotos van de fotomeeting? ben jij dat ook zelf of heb je de fotos genomen?
In mijn quote? Dat ben ik samen met mijn merrie. Net als op mijn profiel.
Wij zijn t allemaal! Thanks

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iolanthe schreef:SmartBH, pfoe, klinkt inderdaad als een drukke dag, als ze dan nog eens ontsnappen...
Dus als ik het goed begrijp was die laatste les niet op je eigen paardje?
Ik vind westernzadels ook veel stabieler zitten, maar als mijn zus eens uitstapt zit ze altijd te klagen dat dat zadel zo ongelooflijk breed is
1234 schreef:Net weer gereden, ging echt super lekker![]()
Paardje liep heel lekker en stopte super goed, k kukelde ook niet naar voren, ookal stopten we vanuit volle galop.
K reed nu de halve les ook met 1 hand, was even wennen en merkte dat ie met 1 hand feller in de beweging ie in de galop. Als k af wilde wenden bijv. nam ie een veel scherpere bocht, veel feller reageerde ie xD
Maar vorige keer zakte iedere keer t zadel naar de zijkant (paard is heel rond), dat was nu helemaal niet. Misschien zat k er rechter op ofzo.
1234 schreef:Ja is indd een beginWeet eigenlijk niet of ze echte slidingstops doen daar. Bij de beschrijvingen van de paarden staat er wel als 'specialiteit' van de paarden, soms Slidingstop erbij. Dus denk dat ze het wel doen, maar niet zo vaak ofzo.
Maar k kan nog maar 2 lessen doen daar.