[WN] Fotos [discipline] waar plaatsen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Moeten alle westernfotos op het western forum blijven?

Poll eindigt op

Ja (ik ben een westernruiter)
168 (69%)
Nee (ik ben een westernruiter)
21 (8%)
Ja (ik ben geen westernruiter)
31 (12%)
Nee (ik ben geen westernruiter)
18 (7%)
Weet niet / geen mening
3 (1%)

Totaal aantal stemmen: 241

Vickelientje

Re: Fotos western waar plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 18:37

Vera schreef:
cowboyberend schreef:
misschien moeten we langzaam-aan-rij actie's houden op de snelwegen voor ze luisteren naar ons!! Cool Sigaar

Whoehaha, ja allemaal langzaam typen, jongens Tong uitsteken

Haha! Haha! Haha!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 21:03

Of foto's plaatsen die heeeeeeeeel langzaam laden Knipoog

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 21:04

Anya schreef:
Adrienne schreef:
Mij lijkt me het beste gewoon het "goede" voorbeeld van de moderatoren te volgen en hun argumenten negeren net als zij met de onze doen en inderdaad gewoon de foto's blijven plaatsen zo als we gewend zijn. Cool

Dat zou ik persoonlijk niet adviseren. Lees OW- en Banbeleid erop na. Dat doe je niet zo vaak.

Géén foto's plaatsen is dan een eerder protestmiddel.
Of natuurlijk als het niet bevalt aftaaien naar een ander forum of zelf een ander forum oprichten.

Ach Anya als dat het ergste is. Weet zo wie zo niet of ik hier nog wel wil vertoeven. Ik ga echt geen moeite meer doen om mooie foto's te bewerken zodat ze geplaats kunnen worden op het forum. Om ze dan binnen een halve dag onderaan op pagina twee te zien staan, als je mazzel hebt tenminste, op een forum waar geen man het interesseerd. Dat is gewoon zo zinloos, voor mij is er de lol duidelijk af nu!

kjcm

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 23:49

Mas schreef:
Of foto's plaatsen die heeeeeeeeel langzaam laden Knipoog

oh, maar daar ben ik een ster in!!
ik heb nog een verbinding uit het jaar nul Clown

dunnit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 00:09

ja ik ben westernruiter en ik begrijp er geen ene ruk meer van.
heb geen tijd en zin om het allemaal uit te zoeken.
kortom, als het niet simpel/overzichtelijk in 1 topic staat, dan zal ik niet meer kijken, en ook niet meer posten.

vind het overigens wel zonde want was wel leuk om alles beetje te volgen via wn-itp

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-08 12:04

Ik denk dat hoewel de stemtijd nog niet om is de meeste stemmers nu wel gestemd hebben. En de uitslag lijkt me vrij duidelijk. Op dit moment 180 stemmen waarvan 155 stemmers die voor alle type fotos op de WN ITP zijn en 25 stemmers tegen. Of te wel 85% is voor het behoud van alle fotos op WN ITP, geen verassing als je ook de reacties van de stemmers leest. Zelfs het aantal 'niet westernruiters' dat Ja gestemd heeft is groter dan het aantal Nee stemmers! En dat terwijl een van de hoofd argumenten toch was om WN ITP te veranderen 'niet westernruiters' waren die het allemaal erg onduidelijk vonden zoals WN ITP in elkaar stak.
Wat me wel een beetje tegen valt is dat alleen Ja stemmers hun keuze hebben onderbouwd, maar dat alle Nee stemmers dit schijnbaar niet durven? Zijn ze bang aan te geven wie ze zijn? Zijn het misschien alleen moderatoren? Want dat soort conclusies zou je dan kunnen gaan trekken.
Hoe dan ook, mij lijkt het duidelijk wat voor conclusie je in elk geval aan deze poll kunt hangen: WN ITP moet blijven zoals hij was, alle fotos bij elkaar in een overzichtelijk forum voor de doelgroep waar ze voor opgezet is. Tot nu toe heb ik nog geen realistisch eerlijk antwoord gehoord waarom het anders zou moeten. Ook heb ik nog geen antwoord gehad op mijn vraag wat er nou precies technisch veranderd moet/gaat worden. Is dit soms zo'n argument onder het motto 'dat klinkt interessant en nemen mensen toch wel aan voor waar'? Dat kun je niet maken op een site waar mensen van diverse kennisgebieden komen met als gemeenschappelijke interesse 'paarden'. Ik zelf ben al 15 jaar werkzaam in de IT dus ben geen new-bie op dat gebied.

Ik ben dus nog steeds erg benieuwd naar het antwoord op de vraag 'waarom moeten enkele fotos uit het ene foto-forum ondergebracht worden in een ander foto-forum vanwege technische te kort komingen'?

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 12:32

ik denk dat er meer werk in zit alles te verplaatsen dan alles te laten staan.... misschien vervelen de beheerders zich??

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 13:38

Ik heb dezelfde vragen als Jolande.
En voorts heb ik de vraag waarom een topic over het inrijden van een paard in godsnaam ook naar ITP algemeen verplaatst zou moeten worden.
[ITP] Ja, ook Spot moet er aan geloven.....
Deze dus.
Hoe rigide kun je zijn.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 13:43

Nou, ik hoop dat jullie westernruiters geluk hebben en jullie eigen foto['s in jullie eigen stukje bokt kunnen houden.
HAW is een ware crime geworden en zal ik ook nooit wat op gaan plaatsen. Ik mag niet eens foto's van mijn eigen dochter plaatsen die lol met haar pony heeft... Bureaucratisch gezever.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:49

Ik vraag me af of de bezwaarcommissie alleen geldt bij individuele maatregelen zoals een UN of een OW, of dat je ook bezwaar kunt maken tegen een maatregel die één bepaalde groep van bokt kennelijk onevenredig zwaar treft.

Gwen schreef:
[FZ] Bemiddelaars zoeken beter passende naam *Update pag. 7*

Zoals iedereen in bovenstaand topic kan lezen zijn de bemiddelaars van naam veranderd, we heten nu Bezwaarcommissie. We zijn voortaan bereikbaar via:

- PB
- bezwaarcommissie@bokt.nl
- bemiddelaars@bokt.nl

Voor de rest verandert er niets, iedereen kan bij ons terecht bij bezwaar tegen een Officiële Waarschuwing of Sturende PB (de vroegere UN/Usernote voor wie alleen die term nog kent Lachen ). In deze zaken blijft onze mening bindend, alleen het Beheer behoudt het vetorecht.

Voor andere zaken kan bij ons ook altijd raad gevraagd worden, zoals af en toe gebeurt Ja , maar in die zaken zijn de moderators niet gebonden aan onze mening.

Als jullie nog ergens in de regels het woord bemiddelaar tegenkomen waar dat in Bezwaarcommissie veranderd moet worden, willen jullie dat dan even doorgeven? Het meeste is inmiddels aangepast, maar het kan altijd zijn dat we iets over het hoofd gezien hebben Lachen .

(Overigens zijn wij het met een aantal mensen eens dat 'bemiddelaar' of 'midje' lekkerder klinkt, in de wandelgangen zal het waarschijnlijk ook nog regelmatig gebruikt blijven worden als ingeburgerd begrip, maar de officiële nieuwe naam dekt de lading van wat we doen wel een stuk beter Ja ).

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 14:59

Anya ik zou zeggen probeer het eens uit bij de bemiddellaars

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 16:17

MSQ ik heb daar niet zo'n zin in.

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 17:52

Hmm.. heb gestemd .. uiteraard 'voor' en ben westernruiter (althans probeer ik Clown ).
Ik had geen reactie gegeven. Ik dacht, zal nu ff kijken, maar het is NOG niet geregeld/teruggedraaid. Wat een gedoe allemaal. Men is van de werkverschaffing Nagelbijten / Gniffelen

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 20:47

Ja (ben westernruiter). Waarom iets veranderen wat uitstekend werkte. De westernruiters waren er allemaal blij mee. Waarom moet dit nu in eens weer anders. Ik snap er niets van.

Nou HAW is mij een klik te ver

trickywonder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:05

Ja ik ben een westenrruiter.
Eigenlijk vind ik bokt veel te groot, ik kijk meestal alleen snel even rond op het westerngedeelte.
Hier vind ik de dingen waar ik in geïnteresseerd ben.
Daar hoorde ook het kijken van western foto's bij. Foto's van gave paints, quarters, appies enz. Die vind ik even mooi in de wei als onder het zadel.
Helaas staan die er niet meer bij.
Ik ga niet zoeken naar westernplaatjes tussen al die andere fototopics op het grote bokt. (daar verdwaal je, het is niet bij te houden zo snel gaat alles.)
Ik vond het western gedeelte erg leuk, rustig, steeds dezelfde mensen.
Ik merk dat ik nu veel minder vaak een kijkje neem en heb ondertussen een ander leuk westernforum gevonden.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:10

Snap nog steeds niet echt het probleem, je plaatst een link het dit topic en iedereen kan je vinden!

En als je een abonnement neemt op het topic mis je geen enkel nieuw geplaatst topic.

kirsten19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:52

@Jolande: hallelujah! Jij zegt wat ik denk
@Ods: hoe krijg ik hier een abonnement op????

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 21:59

Helemaal bovenin de een pagina, net boven de eerste post in een lichtblauwe balk, staat "Abonneer", daar kan je op klikken en dan krijg je iedere keer nadat er een reaktie is geweest een emailtje.

kirsten19

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:17

Thanx, Ods!
(even off topic: prachtige paarden heb je, ik heb even in je profiel gespiekt)

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-08 22:22

Graag gedaan!
(off topic: THANKS!!! Hyper! )

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:17

Wat ik nog steeds niet snap is dat 172 mensen die hier regelmatig komen en met plezier hun foto's plaatsten gewoon totaal genegeerd worden. Ik wil wel eers horen waarom 172 gebruikers van een goed lopend forum worden genegeerd! Laten ze even niet vergeten dat deze 172 mensen dit forum maken tot wat het is.

Dat gedoe met links en dergelijke slaat echt nergens op, allemaal pruts oplossingen voor een probleem wat er eigenlijk niet is.
Ook abonneren lost niks op. Je moet nog steeds gaan zoeken waar alles staat.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:26

Adrienne schreef:
Laten ze even niet vergeten dat deze 172 mensen dit forum maken tot wat het is.
Misschien moest jij even niet vergeten dat je hier 'te gast' bent en als zodanig weinig te 'eisen' hebt. Heb je overigens al eens gekeken wat voor een klein 'druppeltje' western is over het gehel Bokt genomen.
Bart is best te overtuigen van een aantal dingen zolang het strookt met het plan wat hij heeft en/of makkelijk inpasbaar is, maar dit soort opmerkingen zal daar zeker geen goed aan doen.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:30

DD tuurlijk is het forum van Bart en tuurlijk moet je daar rekening mee houden. Maar een forum is natuurlijk zo goed en zo groot als de inhoud van de reacties en het aantal mensen dat er regelmatig komt.

En het is eigenlijk wel zo dat vrijwel de hele groep westernbokkers redelijk ongelukkig is met het huidige besluit.
En dat dat besluit ook niet echt netjes gecommuniceerd is. Bij het [mededelingstopic op WN-itp) staat echt ander argumentatie als die je hier later terugvindt. En dat geeft tenminste een wrang gevoel.

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:33

Ods schreef:
Helemaal bovenin de een pagina, net boven de eerste post in een lichtblauwe balk, staat "Abonneer", daar kan je op klikken en dan krijg je iedere keer nadat er een reaktie is geweest een emailtje.

Dat zou je denken he, maar ik heb al geloof ik een jaar geleden op Bokt gemeld dat ik geen mailtjes meer krijg bij abonnementen en reacties e.d. Boos! Schijnen een hoop mensen last van te hebben, maar er is nooit wat aan gedaan. Dus ik moet altijd terug gaan zoeken..

@trickywonder: ik ben erg benieuwd welk forum dat is. Misschien kun je me ff een pbtje sturen Knipoog ?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 13:37

Anya schreef:
En het is eigenlijk wel zo dat vrijwel de hele groep westernbokkers redelijk ongelukkig is met het huidige besluit.
En dat dat besluit ook niet echt netjes gecommuniceerd is. Bij het [mededelingstopic op WN-itp) staat echt ander argumentatie als die je hier later terugvindt. En dat geeft tenminste een wrang gevoel.

Ik geef direkt toe dat men steken heeft laten vallen c.q. dingen anders aan had kunnen pakken, maar in mijn beleving van veranderingen zijn dit soort dingen snel genoeg gewend en na een paar weken weet men niet beter.
Verandering hoeft geen verbetering te zijn, maar stilstaan is dat zeker niet Knipoog