Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
want ik ga er natuurlijk wel vanuit dat ik met allebei doormag naar het tweede onderdeel
Sonja schreef:Ik geloof nooit dat ik voor een tientje inschrijfgeld langs 3 pionnen rij en daar een lintje voor wil hebben...
Dat zal toch niet????
Sonja schreef:Ik geloof nooit dat ik voor een tientje inschrijfgeld langs 3 pionnen rij en daar een lintje voor wil hebben...
Dat zal toch niet????

Anya schreef:Ach hoezo niet. Dat onderdeel telt toch het zwaarst. En heb je wel eens geteld hoeveel pionnen de reining heeft![]()
![]()

billykid schreef:Carla rijdt 2 x trail,wat gaat zij na het NK doen,1 x trail of niet meer starten of er toch een onderdeel bijpakken..Stel dat ze niet een onderdeel er bij pakt dan gaat ze voor 1 onderdeel naar een wedstrijd. groetjes Jan
DubbelDun schreef:Dus 'vroeger' starten mensen die dan met 2 paarden starten 1x in de amateur en 1x in de open ??
Geldt dan ook alleen voor de groeps-onderdelen; met trail/reining kan het nog steeds.
groeten Jan

. johantimpen schreef:Namelijk is de N.K de eerste wedstrijd die voor het nieuwe seisoen telt.
Sonja schreef:Wat weet jij dat wij nog niet weten?
Volgens mij werd er door het bestuur nog gekeken of de levels tijdens of na het NK in zouden gaan, en hebben we daar nog geen antwoord op gehoord. Of heb ik weer wat gemist?