Als je een cap op wilt dan doe je dat. Als je er niet door de jury uitgestuurd wordt en misschien zelfs wel geplaatst wordt, dan kunnen anderen rustig een bezwaar indienen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Romkabouter schreef:Mensen, doe niet zo moeilijk.
Als je een cap op wilt dan doe je dat. Als je er niet door de jury uitgestuurd wordt en misschien zelfs wel geplaatst wordt, dan kunnen anderen rustig een bezwaar indienen
DubbelDun schreef:Dat is duidelijke taal.

Romkabouter schreef:Het gaat om een hat = een hoed
Je mag ook een veiligheidshoed dragen, maar geen cap

De stippeltjes in te vullen naar eigen believen of had je iets in gedachtenCitaat:Vervolgens wordt de rest van de ......... wakker en gaan meedoen.
DubbelDun schreef:@PeterV: brilletje bij de hand voor de kleine lettertjes

DubbelDun schreef:@Adrienne : volgens mij had ik dit een aantal bladzijden terug al geroepen
Adrienne schreef:Dit was met de 'oude' caps idd het geval, vanwege het ontbreken van een fatsoenlijke kinriem en de harde klep.Als je ongelukkig valt, kan zo'n cap zwaar nek letsel veroorzaken met verlamming tot gevolg.
Even tussen door, ik heb dit niet zelf bedacht maar dit is me door een arts vertelt. Samen met de mededeling dat je in dat soort situaties zelfs beter af bent met een fiets helm dan met een cap op. Maakt namelijk lomp gezegt het verschil tussen toch nog wat meer funkties over te houden of alleen je ogen nog kunnen bewegen.

DubbelDun schreef:Dit was met de 'oude' caps idd het geval, vanwege het ontbreken van een fatsoenlijke kinriem en de harde klep.
Nu de caps er duidelijk anders uitzien weet ik niet of dit nog het geval is. Die aanpassingen zijn er niet voor niets op gemaakt tenslotte.
Dus van hoelang geleden is deze uitspraak en in hoeverre is deze arts van de ontwikkelingen op de hoogte.
Mijn Troxel zit met een soort 'tuigje' om mijn hoofd vast en verschuift hooguit een paar cm als ik erg mijn best doe en veel kracht zet.
Verder is goed afstellen/vastmaken van de cap natuurlijk ook een vereiste voor een juiste werking.
) 
)