en is wat handiger meenemen.[/quote]
Helemaal mee eens!
Maar toch nog net wat beter dan een buggydrager met een keukentrapje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
breakthelaw schreef:ze heeft door dat gat bij de knop (geen idee hoe dat heet) een stijgbeugelriem hangen en als ze erop wil hangt ze hem gewoon aan d'r beugel. Daar d'r voet in en hopla op het paard. Mijn moeder is 54 en haar paard is 1.65. Mijn moeder heeft ook reuma en ook niet meer zo erg lenig. Helpt perfect. Je moet zelf even uitvogelen hoe laag of hoe hoog je die riem moet laten hangen om er goed op te komen.

nickyu schreef:breakthelaw schreef:ze heeft door dat gat bij de knop (geen idee hoe dat heet) een stijgbeugelriem hangen en als ze erop wil hangt ze hem gewoon aan d'r beugel. Daar d'r voet in en hopla op het paard. Mijn moeder is 54 en haar paard is 1.65. Mijn moeder heeft ook reuma en ook niet meer zo erg lenig. Helpt perfect. Je moet zelf even uitvogelen hoe laag of hoe hoog je die riem moet laten hangen om er goed op te komen.
ok maar als je m aan je stijgbeugel hangt en je zit op je paard
hoe krijg je m dan (even aan mijn reuma en hernia denkend) er in godsnaam weer vanaf zonder vast te schieten op je paard
dat gat bij de knop bedoel je daar waar je je singel in weg stopt?
okay vergeef mij. maar ik heb geen zin om 7 pagina's door te lezen. wat was nou de oplossing?
[color=#BF0000]
(daarbij is mijn zadel nog erg nieuw nieuw en de fender nog vrij stug neem aan dat die ook niet veel soepeler word (heb een garland..)dat is als je het vergelijkt met een engelse beugel riem )
ja dat bedoelde ik met beugel..... (riem)