Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
wel jammer ....(voor ons dan haha) was wel nieuwsgierig hoe het veulen eruit had gezien...maar aan de andere kant kun jij gelukkig weer aan de gang met je merrie...en zit je niet meer in die onzekerheid...
*o/*
krijg je er van als je een tijdje niet rijdt.....
PocoMisss schreef:Wow!!! Cool...Gefeliciteerd.. !! Wranglerbutt.. jouw naam Happy Go Lucky houden we erin dus dan heb je toch nog een naam verzonnen voor een andere dwarf want Happy is niet veel groter dan een Shet. Nog ongeveer 3 weken wachten
Wordt ik dan peettante?
:
PocoMisss schreef:Of DarterhorseJa hoor Wranglerbutt, jij mag peettante zijn.. Help je dan ook mee een nieuw baasje voor onze QuartMoor of is het DartQuart (mmm eerste is leuker vind ik) te zoeken??? of wanneer iemand anders iemand weet... Ik hoor het wel.
...Darterpony
PocoMisss schreef:Ja hoor Wranglerbutt, jij mag peettante zijn.. Help je dan ook mee een nieuw baasje voor onze QuartMoor of is het DartQuart (mmm eerste is leuker vind ik) te zoeken??? of wanneer iemand anders iemand weet... Ik hoor het wel.
PocoMisss schreef:Ja, FlyingHigh, zowel de vader,Chex n Go, als de moeder staan bij ons. Zodra het veulen er is zet ik foto's op de side...