CDijk schreef:Wel weer jammer dat de uitslagen van de cutting open en de team penning ontbreken.
Oh sorry, dit was gewwon een - punt
Vr Gr Peter Vet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CDijk schreef:Wel weer jammer dat de uitslagen van de cutting open en de team penning ontbreken.
Sugarmiss schreef:In mijn optie maakt het dus ook niet uit of de NQHA meedoet met de Federatie.,.
rookie schreef:nix van gemerkt........ en toch kampioen geweest
............... werkelijk humor !!! Sugarmiss schreef:Mijn reden om dus NIET de diverse NK's op 1 show te laten plaatsvinden is juist omdat het voor de paarden te veel gevraagd is gezien het aantal onderdelen waar sommige ruiters aan meedoen.
silvester schreef:Ook zomaar even 4 of 5 dagen met je paard op pad naar een wedstrijd is niet altijd haalbaar. Daarvoor moet thuis wel heel veel geregeld worden.
silvester schreef:Waarschijnlijk is dit voor mij een reden om dan maar helemaal niet te gaan en wat kleinere shows (op 1 dag) te gaan rijden.
silvester schreef:Het verschil is denk ik wel dat jullie er professioneel mee bezig zijn en dat het voor mij gewoon een hobby is.
silvester schreef:Wij hebben een eigen bedrijf in een hele andere bedrijfstak en ook daar moeten we de nodige tijd aan besteden.
.PeterV schreef:
Dat ik alle vrouwlijken deelnemers mocht zoenen.

Jos schreef:dat is toch de hoofd-taak als " vieze voorzitter"![]()
Jos schreef:dan uiteindelijk liever een hele week met alles egelijk.
PeterV schreef:Natuurlijk blijft het allemaal een eigen keuze, maar ook zie ik bepaalde professionals meerdere dagen op en neer rijden naar een groot evenement, omdat deze gewoon weg niet een aantal dagen gemist kan worden op hun manege bedrijf.
vera schreef:Ook in ons huis geldt dat ik niet zomaar de boel achter kan laten; eigen zaak, kinderen en dieren....
Zeker als je allround wilt starten kom je in de problemen, eigenlijk was dat wel mijn doel maar ik weet niet of ik mijn goal moet gaan wijzigen?!