dirkje schreef:ha,weet ik ook gelyk wie ik een "ouwe" snoeperd noemde
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
volgens mijn zat die boven in het omroep hok
met opa erbij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dirkje schreef:ha,weet ik ook gelyk wie ik een "ouwe" snoeperd noemde
smax schreef:jeddah schreef:De ene ergerd zich aan iemand met een sigaret in de handen, de ander aan iemand met rinkel sporen of roze laarsjes...![]()
Waar is het eind?
<-------:
Enigste waar ik me aan heb geergerd was het geroddel op de tribunes over mensen die deelnamen aan het NK.
Niet aan het roken, doe het zelf namelijk ook
Gerinkel van sporen... Mooi geluid
Roze laarsjesYep die ken ik
).Chantalleke schreef:Zo stom dronken op je paard zitten dat je kotsend je spins vol brengt![]()
Semmie schreef:Het valt me ieder jaar weer op dat er volgens mij 2 groepen deelnemers zijn. De eerste groep bekijkt z'n prestaties objectief en schrijft in met een goede kans op een overwinning en maakt dat ook waar. Er is echter ook een 2e groep die als motto heeft 'meedoen is belangrijker dan winnen' en die vinden het dan ook geweldig gestart te zijn op een NK, maar als die objectief naar eigen prestaties zouden kijken, zouden ze eigenlijk niet thuis horen op een NK.
Aangezien de sport nog niet zo groot is dat er voor deze mensen geen plaats meer is, doen ze ieder jaar weer met veel plezier mee. Moeten de startcriteria aangepast worden om deze mensen buiten te sluiten, of zal dit fenomeen verdwijnen met het groeien van de sport?
JollyGood schreef:Sugarmiss schreef:@Jollygood : ik denk dat je het punt van de TS mist. Het gaat niet om de rijstijl, maar om het niveau wat neergezet wordt.
Reining ruiters hebben erg lange tenen, dat blijkt maar weer
Tja, ik vond het niveau van de reining gisteren echt hoog liggen. Viel mij niets tegen.
En de rijstijl heeft alles met het niveau te maken vind ik.

Sugarmiss schreef:Chantalleke schreef:Zo stom dronken op je paard zitten dat je kotsend je spins vol brengt![]()
Weer eens wat anders als de jury bijna omver rijden

jeddah schreef:Had ik kunnen verwachten natuurlijk...
Citaat:ik heb je foto bekeken die je in je profile hebt gezet ik ik kan me voorstellen dat je het niveau op die manier beleeft
) ruiters zijn denk ik voor een leek leuk om te zien. Als je zelf wat meer in het 'wereldje' zit zie je hoe moeilijk juist de 'saaie' onderdelen zijn ..
Als je toch alleen maar negatief bent over Western(wedstrijden), waar ben je dan ook mee bezig, kan je beter een weekendje dressuur/springen meenemen! MightyMike schreef:Een kwalificatie krijg je echt niet toegeworpen, daar moet je nog steeds voor rijden
En bij die zin gaan dus bij mij altijd de nekharen omhoog staan.Citaat:(met nadruk op rijden, want veel mensen die het hier beter weten en dat ook graag willen uiten, heb ik toch echt niet rond zien rijden op het NK).

aangezien alle ruiters hun eigen startnummer hebben/houden.