Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Kan gebeuren, ik ben niet gestart omdat ik bang was dat hij de rest aan zou steken. Na de wedstrijd heb ik hem toch nog even gereden in de wedstrijdbak en na een paar keer rodeo was het gelukkig over.
hebben we ons toch niet voor niets uitgesloofd!!CounTree schreef:FANATIEK?! Je mag echt super trots zijn op jouw Boy oftewel Kerihm (v. G.Basgier x Kristana)!
Angela voorbij komen zal niet makkelijk zijn. Op het wran NK behaalde deze combinatie ZILVER in de Amateur Western Pleasure!!
Maar wie weet!
calemity_jane schreef:ze zijn allemaal erg mooi alleen een beetje jammer dat de jackpot er niet opstaat.
Ik weet dat ik geen arabier heb maar het had wel leuk geweest een mooie foto
calemity_jane schreef:ze zijn allemaal erg mooi alleen een beetje jammer dat de jackpot er niet opstaat.
Ik weet dat ik geen arabier heb maar het had wel leuk geweest een mooie foto

. Dit was het inrijden voor de reining, beginners en open door elkaar, maar op de een of andere manier waren er alleen maar schimmels in de bak (hmmm, ik dacht dat ik ook een reining arabier had, maar hij is bruin...misschien maar goed dat ik er niet bij was, dan was het plaatje niet zo mooi geweest).LittleCyenne schreef:Hey Allemaal!
Ik ben supertrots op Eva en Nisan !! Met de eerste plaats bij de beginners pleasure en de kledingprijshebben we ons toch niet voor niets uitgesloofd!!
De foto's die een gelukt zijn heb ik in een album gezet:
http://www.mijnalbum.nl/Album=MX4HGIYK
Groetjes Gaby
susan schreef:calamety jane, bij details, prijsuitreiking enz staat een erg gave foto van jullie
leuke foto's josfoto, het is dan ik van de spanning een wel erg vertrokken bekkie heb anders ging ik er zeker wat bestellen

ondanks dat ik vreselijk veel last had van mijn zenuwen
en dankzij mijn 2 vreselijke lieve paarden nog een beetje normaal rond reed, ben echt heel trots op menes en shah, menes heeft geen grappen
uitgehaald en heel erg zijn best gedaan op 1 hand nog wel.. en dat voor de eerste pleasure/western wedstrijd in zijn leven!!