Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
), dus ben er ook wel weer te vinden!klaasjuhhh schreef:Gezellig! Ga je vast een beetje de sfeer opsnuiven om over een paar jaar met je eigen paardje mee te doen?Ik heb vrij gekregen van school (Ja, echt waar, ook dit keer weer), dus ben er ook wel weer te vinden!
Groetjes Klaas
klaasjuhhh schreef:Da's wel de bedoeling. 's Zaterdags kom ik iig geval, maar misschien ook vrijdag overdag en/of zondag.... Het is ongeveer een uur rijden voor mij.Ga jij ook nog heen WB?
LindavanVugt schreef:eric doet mee met de team penning op zondag![]()
ik hoorde wel dat er erg weinig teams ingeschreven zijn, dus mensen die in willen schrijven voor de team penning...... graag
(zeker gouden koeien) Ter vergelijking: het EK was € 150,00 per team waarvan € 45,00 in de Jackpot ging en waarvoor je bovendien 2 x startte (voorronden)..... 
Cer schreef:Staan er trouwens standjes tijdens dit NK?
.
cause i'm looking at you!!
*
)
rina schreef:en dan moet ze zondag middag ook nog eens met mij buiten gaan rijden (de arme ziel)
Wranglerbutt schreef:Welke bokker doen d'r eigenlijk allemaal mee en in welke onderdelen?
Papaya schreef:Wat leuk dat jij je hengst gaat showen! Doe je alleen Amateur mee of ook Open? Ik mag verdorie wel vroeg vertrekken vrijdag om op tijd te zijn om al dat moois te zien! De A28/ A1 bij Amersfoort is niet mijn favorieten plek op de wereld op vrijdagochtend.....Ik ben aan het voorbereiden voor het halteren vrijdagochtend. Ben niet zo thuis in het toiletteren maar gelukkig heeft Francis me zondag enorm op weg geholpen en zaterdag heeft Willem me goede raadgevingen meegegeven. Geweldig van hen beiden. Aan de hulp en het enthousiasme om mij heen zal het niet liggen. Het oefenen gaat goed, afwachten maar hoe het op dit vreemde terrein gaat. En bij mezelf de wedstrijdzenuwen onder controle krijgen.... doorgaans sta ik strak van de spanning als het om wedstrijden gaat.
Wranglerbutt schreef:Wat leuk dat jij je hengst gaat showen!
!Heb me opgegeven voor amateur maar mijn fans hebben me moed ingesproken en ik ga me zoals ik het nu zie ook inschrijven voor Open onder hun motto: het enige waar je vrijdag op moet letten is "adem in adem uit"Citaat:Doe je alleen Amateur mee of ook Open?