[WN] 13 augustus paintshow Bunschoten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mehlika

Re: 13 augustus paintshow Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 08:40

Ze doet haar naam dus geen eer aan want een bandiet is het niet.Ik vind het een zeer mooie merrie die zeker voor een eerste show zich goed in de picture heeft gereden. Toppie

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 10:46

Ik vond het een leuke dag en happy was heel braaf. 1ste in de halter. en 3e in de inhand-trail, happy vond het oranje zeiltjes zo eng dat hij ervoor moest steigeren

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 14:38

Mijn dag was iets minder Nja, op bepaalde punten dan

Mijn Stipje had duidelijk niet echt zijn dag. Het aanspringen ging de hele dag verkeerd, terwijl hij dat wel normaal kan, tegen mijn been in, hard in de mond. Kortom: meneer was aan het klieren

Over de halter was ik supertevreden. Ik werd 1e van de 3 en heb daarmee ons allereerste puntje gehaald! Echt lekker vierkant zetten kan ik hem nog niet (hebben we ook niet genoeg geoefend), maar meneer bleef keurig netjes staan, ook al was hij wat schreeuwerig Goed voor een 1e plaats en reserve champion, dus ik was erg tevreden.

De hunter ging wat minder, hij sprong wederom verkeerd aan en hij schrok inderdaad ergens van. Hij schrok van een gillend kind die de deur dichtgooide. En ja, ook ik krijg er moordneigingen van. Als kinderen zich niet kunnen gedragen op een wedstrijd, dan zou ik ze persoonlijk lekker thuis laten. Maargoed, daar doe je niets aan. Ik kreeg hem daarna in de proef ook moeilijk weer rustig.

De pleasure ging al een stuk beter, ware het niet dat de klier rechtsom WEER verkeerd aansprong en ik dus weer als laatste geplaatst werd. Maarja, we weten weer heel goed waar we aan moeten werken en we gaan er gewoon keihard voor trainen dat meneer dit soort geintjes niet op het NK flikt

Hij kan het zo netjes, ook in de showarena Nja, volgende keer beter.

Ik vond Hints Bandit ook erg netjes en zeer cool! Wat een rustig paardje! Jay Bar Pine liep overigens ook erg netjes, Sarah doet het erg goed! En ja, Aline ging natuurlijk ook als een trein! De horsemanship en de pleasure jr heb je weer verdiend gewonnen! En natuurlijk 2e plaats in de hunter

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 19:28

Stip heeft idd zijn springpotentieel ook laten zien gister. L*llige akkefietjes zijn dat.

Bandit is een heerlijk paard . Zo groot, en zo lief.

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-05 21:16

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie prestaties en plaatsingen. Ik heb duidelijk weer wat gemist. Volgende keer ben ik weer van de partij.. hoop ik
Vreselijk balen voor je trouwens, Mac. Shane zijn poging om roet in het eten te gooien is geslaagd... of stond hij er beteuterd bij te kijken?