Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
veel gezelliger, meer op western gericht en bovendien kunnen ze (we) nog wel wat extra leden gebruiken!
sflj schreef:En lid van het NAS? Zeg dat maar op en wordt in plaats daarvan lid van de AAHCHveel gezelliger, meer op western gericht en bovendien kunnen ze (we) nog wel wat extra leden gebruiken!
![]()
Ik ben met mijn ApHC lid van het NAS en niet meer van de AAHCH.
) 
Cassidy schreef:Dat relaxte komt pas later. Je zult met een westernpaard ook weleens in de clinch liggen...het is echt niet zo dat, als je er een westernzadel opgooit, het allemaal vanzelf gaat. Dat lange teugeltje, dat samen, dat relaxte, daar moet je ook naartoe werken. En hoeveel druk je op een paard legt, ligt helemaal aan de ruiter: in beide disciplines. Ook dressuur kan relaxed zijn, ook in de dressuur kun je een team met je paard vormen.
uit te slapen, terwijl de avond dan nog moet beginnen.

PeterV schreef:Nu wij deze discussie voeren via een lijntje, drink ik op jou laatst gegeven antwoord een wijntje.![]()
![]()
Ik mag toch hopen dat je koffie bedoeld, het is pas 9.00 uur s'morgens.![]()
![]()
Ik hoop wel dat je de opzet van het door jou aangekaart, zonder ons daar als voorbeeld voor te nemen wilt afmaken.![]()
Groeten Peter
Halloway schreef:Feit is dat de westernsport veel meer is dan allen maar reining, maar hoe voorkom je nu dat er in de komende jaren deze twee niet uit elkaar groeien.

is alleen met paarden, dus wellicht weer niet handig*
Anya schreef:Ik vind het een geweldig idee! Ik mis alleen een bootje of twee:
- een bootje met leden van die organisaties. Zowel de fanatieke westernsporters als de iets minder fanatieke. En natuurlijk netjes verdeeld over de qpa- en de niet qpa-eigenaren.
- een bootje met mensen die wel bezig zijn met de westernsport maar om een of andere reden geen lid zijn.
- een bootje met trainers
Of misschien moet je dat verdelen... een soort base-camp voor allebei en elkaar dan halverwege tegenkomen en 'uitdagingen' aangaan.
Hmm begint verrek veel op SBS6 of zo te lijken
Halloway schreef:@ Peter
Ik vind het een prachtig idee, probleem:
1: waar haal je de sponsors vandaan??
Halloway schreef:2: zitten er voor de DRHA (lees burgmeijer reining horse association) wel de juiste personen in het bootje
Halloway schreef:3: Krijg je bij de NQHA wel iemand aan de telefoon. (is ons nog nooit gelukt)
Halloway schreef:Als we ons de volgende keer zien zal ik zorgen dat er Jack Daniels is, zorg jij voor de Ginger Ale en Lemon.
Halloway schreef:Groet Ron