Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jeddah schreef:Dus niet if you say so... if onderzoek say so.... het zijn niet MIJN onderzoeken geweest. Nogmaals, ik promoot het niet, en ik zou het bij een andere merrie misschgien wel helemaal niet doen, maar dat zou eerder om het mentale gaan. Er zijn ook gevallen bekend dat het wel kwaad kon, maar veelal kregen die merries niet voldoende eten. want dat was, ook volgens de Waiboerhoeve een must!
Sugarmiss schreef:Volgens mij raken we ook 'enigszins' of topic
En dan begint dus het probleem, want hij is zo braaf dus kunnen we er ook wel even op gaan zitten en dat gaat ook prima, dus kunnen we dat wel wat vaker doen. En voor je het weet loopt zo'n paard zijn eerste reiningwedstrijd op zijn 3e.Citaat:Onder zadelmak maken versta ik: Het paard heeft het zadel geaccepteerd en voelt zich er comfortabel bij...(loopt er mee rond alsof hij het al jááááren doet )
Sugarmiss schreef:Je moet ook niet kijken naar de berichten erna, maar alleen die ervoorCitaat:Onder zadelmak maken versta ik: Het paard heeft het zadel geaccepteerd en voelt zich er comfortabel bij...(loopt er mee rond alsof hij het al jááááren doet )
En dan begint dus het probleem, want hij is zo braaf dus kunnen we er ook wel even op gaan zitten en dat gaat ook prima, dus kunnen we dat wel wat vaker doen. En voor je het weet loopt zo'n paard zijn eerste reiningwedstrijd op zijn 3e.
Sugarmiss schreef:Heel goed van je, moesten meer mensen doen. Maarrrr
Als je een paard op zijn 2,5 of zo puur
zadelmak maakt en vervolgens blijf je er netjes af (qua zitten) wat heeft het dan voor nut om dit zo vroeg te doen.
Zou het op zijn 3e of 4e niet meer kunnen ??
Wat zou het grote verschil zijn ??
Sugarmiss schreef:Dan moet je dus geen paard bij Johnnie kopen