[WN] Ik zoek Splash....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Splash_

Re: Ik zoek Splash....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 12:05

Dankjewel !

Was het maar een Pennyverhaal en dat Splash gewoon nog lekker bij mij in zn stal stond, maar helaas is dit toch echt de waarheid.

Op Marktplaats kijk ik elke dag al, maar tot nu toe zonder resultaat, ik kijk ook of zijn vriendinnetje Chance daar toevallig wordt aangeboden, maar ook dat niet.

Al die stallen mailen wacht ik nog even mee, volgende week kan ik in zijnn stamboek checken of daar wat is veranderd, als dat niet het geval is gaan alle mails de deur uit, adressen heb ik al verzameld en de mail is al klaar.

Ik heb zo'n vermoeden dat hij gewoon op een kleine particuliere stal staat, en dat ie leeft, dat zowiezo.

En bedankt dat je even voor me gaat kijken !
Super.

nella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 16:43

Wow ik heb net je verhaal met kippenvel zitten lezen, dat dit kan!

Ik vind het zo erg voor je, hoop echt dat hij snel gevonden wordt. Ook ik zal m'n ogen open houden en uitkijken naar Splash.

Ook al ken ik je niet, als er iets is wat ik kan doen laat het me dan weten!

Heel erg veel sterkte.. Hoop dat hij snel terecht is..

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 17:23

Wat een afschuwlijk bericht zeg!

Ik heb echt medelijden met je, ik hoop dat die niet dood is, en dat je hem vind..

Wil je hem dan trouwens ook terug kopen? of alleen kijken hoe het gaat.

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 17:31

Ik begrijp niet waarom iemand hier zo moeilijk aan het doen is.
Stel dat ik dit paard gekocht zou hebben. Waarom zou ik dan niet willen dan jij weet waar hij nu staat? Ik zou je van alles kunnen vragen over hem, zijn karakter, eigenaardigheden, gewoontes.
Als ik niet zou willen dat je (teveel) langskwam, zou ik dat gewoon kunnen zeggen of er afspraken over maken. Als je hem zou willen kopen, zou ik dat niet hoeven te doen.
Het lijkt nu meer er op dat iemand opzettelijk dwars ligt en waarom eigenlijk????

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 17:38

Margee schreef:
Stel dat ik dit paard gekocht zou hebben. Waarom zou ik dan niet willen dan jij weet waar hij nu staat?

Ik kan begrijpen dat je als nieuwe eigenaar best wel eens kan denken dat de ex-verzorgster wel eens elke week op de stoep kan staan. Ik kan me voorstellen dat je dat kan denken eigenlijk, maar meestal weet de verzorgster ook wel dat het paardje verkocht wordt en dat ze afscheid moet nemen. Je weet niet of de nieuwe eigenaar wel weet wat de situatie was, misschien weet de nieuwe eigenaar wel helemaal niet dat z'n nieuwe paardje gezocht wordt ofzo (kan je moeilijk missen lijkt mij, maar als er iets van 3 mensen op stal staan waarvan niemand op bokt kan ik het me voorstellen Tong uitsteken).

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 18:15

Ik weet 100% zeker dat dit niet van de nieuwe eigenaar afkomt.

Het komt van de staleigenaar uit, geloof me, ik weet het zeker. Deze man doet er alles aan om mij niet bij Splash in de buurt te laten komen !

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:17

Waarom eigenlijk, als iemand zo doet zou je bijna gaan denken dat die niet helemaal volgens de wet bezig is? Of had hij echt zo'n hekel aan jou?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 18:30

Jus_dOrange schreef:
Waarom eigenlijk, als iemand zo doet zou je bijna gaan denken dat die niet helemaal volgens de wet bezig is? Of had hij echt zo'n hekel aan jou?

Nou, het is inderdaad niet helemaal legaal gegaan, maar daar ga ik hier niet over uitwijken. De manier waarop hij Splash heeft toegewezen gekregen is niet legaal, maar ik weet niet wat hij verder met Splash heeft gedaan en waar hij hem naartoe heeft gedaan dus daar kan ik niet van zeggen of dat wel zo legaal is.

Hij heeft nooit een hekel aan mij gehad zegt ie , dat blijft ie tot nu toe ook beweren. In die tijd dat we daar stonden waren een soort van een vriendengroep geworden, elke vrijdagavond aten we samen, we vierden verjaardagen daar, deden surprises met sinterklaas enz enz, toen begon het gekl**t, en sinsdien loopt ie me zwart te maken, terwijl daar geen enkele reden voor is geweest.
En mij laten weten waar Splash is, of een beetje gevoel tonen ? Daar heeft ie nog nooit van gehoord... en dat na alles wat ik allemaal voor hun heb gedaan daar, ik had nooit gedacht dat hun zo gemeen konden zijn............... Boos!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:39

Dat is zwaar banketstaaf... Ik zou eigenlijk geen andere manieren weten om te weten te komen waar hij staat behalve keihard zoeken en degene die hem heeft verkocht Verward .

sopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 18:41

Wat een banketstaaf zeg, kom je er nu nog wel eens?

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-05 18:44

rhenskuh schreef:
Wat een banketstaaf zeg, kom je er nu nog wel eens?

Er zitten nu andere mensen op de stal, en toevallig ben ik er van de week nog even wezen kijken, want alle andere paarden staan daar nog en vond het wel heel erg leuk om daar weer even te kijken.

En ik moet zeggen, de paarden zien er 100x beter uit, dat was wel erg leuk om te zien Lachen

Boktoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 20:55

Ik ben vandaag wezen kijken op de manage in Purmerend en heb helaas geen Splash gezien....

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 10:00

Anoezzz schreef:
Ik ben vandaag wezen kijken op de manage in Purmerend en heb helaas geen Splash gezien....

Okey, dankjewel voor de moeite he !! OK dan!

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:29