ThisRockIza schreef:Ik heb het topic globaal gevolgt en vind het toch echt "Hollands" dat men wel verbeteringen wil zien maar zodra het "de portemonee" raakt bijna iedereen in opstand komt.![]()
In de roos
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Elles schreef:
edit: Berend, in plaats van die loze kreten te roepen, zou het leuk zijn als je je reacties eens wat zou onderbouwen...
Maar dat wil niet zeggen dat ik geen ambities heb. Paardrijden is voor mij een hobby, en doe ik dus voor mijn plezier

vera schreef:Dus Berend als ik het goed begrijp, rijd jij paarden van anderen die verder alle kosten op zich nemen?
Als jij zelf graag wedstrijden wilt rijden dan zitten daar logischerwijs kosten aan vast. Of je betaald de kosten zelf of de eigenaar van het paard betaald deze als hij jou graag op zijn paard ziet starten.
Jos schreef:ja , maar als die ander dat betaald, moet je open starten
vera schreef:Dus Berend als ik het goed begrijp, rijd jij paarden van anderen die verder alle kosten op zich nemen?
Als jij zelf graag wedstrijden wilt rijden dan zitten daar logischerwijs kosten aan vast. Of je betaald de kosten zelf of de eigenaar van het paard betaald deze als hij jou graag op zijn paard ziet starten.
sflj schreef:Dus als ik het goed begrijp, hoef je alleen de kosten van de wedstrijd(en) en startnummers enz. te betalen?
Sorry dat ik het zeg, maar dan vind ik eerlijk gezegd dat je nog helemaal geen reden tot klagen hebt. Diezelfde kosten heeft nl. iedereen hier + de kosten van de aanschaf en onderhoud enz. enz. van de paarden!! Ik wil wel met je ruilen, wat dat betreft!