Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lusitana schreef:Ja zeg, moet ik dan maar weg omdat jullie het topic niet aan kunnen? we waren er toch eigenlijk wel uit, en nu beginnen er weer een paar agressief te worden om de boel op te jeunen. Het is zo jij tegen wij en ik ben helemaal niet tegen western, maar tegen de term engels, ik vroeg me af waar dat toch vandaan komt. ik ben volkomen neutraal. En de penny er bij halen slaat nergens op. Ik ben het zelf helemaal niet met het penny concept eens ik verdien er alleen mijn brood mee. Penny is voor kinderen, ik dacht dat we hier met volwassenen te maken hadden.
En wordt er zelfs voor betaald!! Lusitana schreef:Ja zeg, moet ik dan maar weg omdat jullie het topic niet aan kunnen?

Citaat:ik ben helemaal niet tegen western, maar tegen de term engels, ik vroeg me af waar dat toch vandaan komt. ik ben volkomen neutraal.
Lusitana schreef:maar tegen de term engels, ik vroeg me af waar dat toch vandaan komt.
SandyRChris schreef:Je moet me niet kwalijk nemen dat ik de toon die hier gezet wordt niet echt vriendelijk kan noemen... Ik zit deze topic al n tijdje te volgen, en het lijkt nu wel erg veel op een persoonlijke aanval?!