Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WenS schreef:Ik vind trouwens de foto op de site van Gera
van deze race super mooi !
Tamie schreef:Een quarter mile race is altijd ongeveer 400 meter dat is namelijk een kwart mijl en dat quarter slaat dus op een kwart en niet op een quarter.@sugarmiss. Zover ik weet zijn quarter-races altijd 400 meter. Ik zal is voor je informeren, je hoort het nog!
banish"]Het enige wat ik op de film heb teruggehoord was dat de omroeper zei: "Voorlopige uitslag is 1, 8, 5"
[quote="janedoe schreef:Alida heeft dus gewonnen, maar weet er soms iemand de verdere uitslag?

Tamie schreef:Volgens mij zijn er ook races voor de Quarters op 600 meter@sugarmiss. Zover ik weet zijn quarter-races altijd 400 meter. Ik zal is voor je informeren, je hoort het nog!
asbe schreef:Ik heb gelezen dat Alida heeft gewonnen. Wat super! Ik ben wel een beetje trots, want ik heb een namekomeling van het paard waar ze de race op heeft gewonnen. En ik heb les gehad op dit superbraaf paardje!!! Ik wist toen nog niet dat ze zo hard kon! Haha..

Jester schreef:Alle respect voor de ruiters, ik vind het gaaf om te kijken, maar erop en gaan racen..... ? Nee, niet voor mij, maar ik ben net als Sugarmiss, ook van de generatie Quick Silver S.
. Het is meer het 'meerdere paarden tegelijk die het niet gewend zijn'-gevoel.