gera schreef:Maar.. dan mag ik niet mee! Ik heb geen eigen paard bij me!
Ik toch ook niet................we vermaken ons wel hoor Gera!!! Gna gna gna!!! Laat ze maar lekker rijden!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nanouk schreef:Digger is zo onverschrokken.........misschien kunnen we er een aanhangwagentje achter hangen. Kunnen jullie gewoon mee!!!
Maffe knol!
van de bonte avond, want áls ik dan volgend jaar meega, heb ik in ieder geval een idee wat ik moet overtreffen
banish schreef:Nou zit ik dit allemaal te lezen en dan wordt ik zó jaloers!!!![]()
En Gera: ik verwacht wélvan de bonte avond, want áls ik dan volgend jaar meega, heb ik in ieder geval een idee wat ik moet overtreffen
![]()
sil schreef:Hehe ik dacht al dat het niet meer kwam.volgend eweek ontvangt iedereen die zich op gegeven heeft HET inschrijfformulier tot later groeten blue jackeroo stable
en hoeft hij niet helemaal deze kant op te komen.
zomon schreef:Nou, Jouke, ik zal je dan zaterdag vertellen over hoe het vorig jaar was, dan weet je zeker dat je volgend jaar mee moet gaan
BillyBoy schreef:Sil, Zomon, je kan er nu niet meer onderuit. De BONTE AVOND.
Je hoort nogvan me.![]()
gera schreef:Ik snap er echt niets van, van die bonte avond. Geen idee wat de bedoeling is. Wisten jullie het vorig jaar dan wel al van tevoren? Nou ja, misschien dat ik wat met iemand anders kan doen die er ook voor de eerste keer is. Of ik maak foto's.. Geen idee.