[WN] WN: Bunschoten - DPHC/APHA/AAHCH/ApHC wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:33

westernworld schreef:
zag je gisteren was je ook snel in de bak,nu toch ook?

Zie je wel, heb ik je wel gezien!! Wist het niet helemaal zeker en ik wist je echte naam niet meer, het is ook zo stom om met een boktnaam op iemand af te stappen. Geel staat je goed! OK dan! Knipoog

Snel foto's maken kan ik wel, maar snel uploaden niet. Mijn computer is traag en foto's van twee dagen uploaden duurt eventjes. Hij is nog bezig (moet ook zeggen dat ik de foto's nog niet aan het uploaden was toen ik hier reageerde), maar ik ga zo een selectie maken en die plaats ik wel online. Nog even geduld allemaal!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:35

Okey Okey..... ben je al klaar Tong uitsteken Haha!

Francisca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 20:39

Chantalleke schreef:
YEAH tuurlijk was het gezellig! Haha!

Ik weet het programma zo niet uit mijn hoofd maar we hebben het er nog wel over. En inderdaad zaterdagavond was het erg gezellig!! TRUTH OF DARE ???? Verward wat was het eigenlijk?

TRUTH Haha!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:41

Kreeg wel de kriebels hoor vandaag, misschien toch een gaan kijken of ik met Baduh trail kan starten voor de lol. Lachen

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:43

Ohw jah.... Scheve mond

Maar het was inderdaad erg gezellig en je werd dan ook echt door iedereen geholpen. Ik denk dat er wel wat meer BS fans zijn.

Breeding Stock rules Haha!

Steaming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:43

Ik ben vanmiddag geweest even kijken wat Steaming er van bakte. Hij had een beetje de bokkepruik op en verknalde het in de appaloosa reining door voor de spin weg te lopen en kreeg een dq tje aan z'n gevlekte broek Haha! .
Voor de gemengde reining Appy's en paintjes was hij wat beter opgewarmd en liet een redelijke proef zien die voldoende bleek voor een blauw lintje OK dan!

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 20:44

De jury was trouwens ook wel ok, aardige vrouw!

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:17

Ontzettend leuk, gezellig en geslaagd weekend gehad! OK dan! Veel lol gehad én we mochten vrijdagavond op het secretariaat zelfs nog even bokken! Tong uitsteken

Ik vond de jury-mevrouw ook zeer symphatiek, heb met m'n reeskees/zenuwpees meerdere komplimentjes van d'r gekregen én een aantal mooie linten! Ze vond Jive bijvoorbeeld de op-één-na mooiste Appaloosa merrie! 2e in haar klasse en reserve champion! Verder ging de horsemanship -boven verwachting- super: een blauw lint! Daarnaast een groene in de pleasure en een witte voor de trail.
Haha!

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 21:57

vermoeid en met gemende gevoelens kijk ik terug naar deze show!!
we waren met 3 paarden en die hebben zich netjes gedragen!!!
de plaatsingen kon ik soms geen plekje geven en daarom was ik erg gefrustreerd Schijnheilig
het is niet dat ik altijd moet of wil winnen maar sommige beoordelingen waren voor mij niet te volgen Verward
iedereen die goed in de prijzen is gevallen natuurlijk gefeliciteerd OK dan! hopelijk zijn er nog mooie fotos gemaakt Cheese! en ik kan toch trots melden dat 2 nieuwe paarden van ons toch hun eerste puntjes hebben behaald en we zijn reserve allround amateur geworden (ik was ernstig verbaasd)
tot de volgende show

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:03

Ben de foto's aan het bekijken! Ik hoop ze snel in dit topic te hebben (maar wil van een aantal verschillende 'bokkers' wat foto's plaatsen)

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:05

Wat een show!! Het was echt super gezellig !! We hebben allemaal heel veel plezier gehad en erg van de Paints en Appaloosa's genoten Lovers !

Ik was zeer tevreden met Senna, ze stond "als een huis" in de Halter en won de klasse (weer een puntje, jippie!) Cool .

De In Hand Trail was ontzettend leuk! Wat een gaaf parcour! We werden gevraagd om om een paraplu te gaan, met dienblad (de pick-up) in hand, over een brug, jog overs, een hek, een back up en side pass. Het leukst was nog de slalom om de pionnen, klinkt erg makkelijk, maar ik moest aan de linker kant van een balk lopen die parallel aan de pionnen lag en Senna daar omheen sturen, zonder haar aan te raken! Dat is het enige wat me niet gelukt is Scheve mond , Senna vond het veel leuker om naar buiten te kijken waar een paard net langs liep. Maar het was weer een goede ervaring voor haar en ze liet weer zien dat ze een echte "Coole" Paint is, want de paraplu heeft ze niet eens bekeken en ze "stampte" letterlijk over de brug heen terwijl ze dat ook nog nooit gedaan had Lachen !

Ik ben een trotse "mama"!!

Verder wil ik alle leden van de United Stables bedanken, want dankzij jullie heb ik een super weekend gehad!!

Alle anderen gefeliciteerd met alle behaalde prijzen, en man, wat een lol kan je met die Chantalleke hebben!!

DennisC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:12

We hebben een super gezellig weekend gehad, en een hele gezellige zaterdagavond!!
Het was een hele leuke show en een hele leuke, sympathieke jury.
Mooie parcoursen en mooie linten.

Dennis heeft goed zijn best gedaan, hij was 2e in de halter en werd ook reserve champion, 1e in de trail, 3e in de pleasure en met de horsemanship had hij geen zin meer en werden we 6e.
Maar hij heeft zich keurig gedragen, ik ben trots op hem!!

De kleurenclinic van Corine was druk bezocht en er zijn ook aardig wat loten verkocht voor de DPHC.

Verder iedereen gefeliciteerd met alle behaalde prijzen.
Laatst bijgewerkt door DennisC op 25-07-04 22:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:12

jojo schreef:
en ik kan toch trots melden dat 2 nieuwe paarden van ons toch hun eerste puntjes hebben behaald en we zijn reserve allround amateur geworden (ik was ernstig verbaasd)
tot de volgende show

COOL!!!! Gefeliciteerd!!

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:16

jeddah schreef:
Alle anderen gefeliciteerd met alle behaalde prijzen, en man, wat een lol kan je met die Chantalleke hebben!!

YEAH Cool Ach, zo paard zo baas Tong uitsteken Of was het nu andersom Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door Chantalleke op 25-07-04 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:21

Iedereen gefeliciteerd met zijn/haar prijzen ! Ben trots op iedereen !

Ik ga morgen heerlijk op vakantie naar Egypte , dus iedereen.. tot spreeks !

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:33

De halter, daar heb ik met mijn neus bovenop gestaan (heb veel Bokkers in de prijzen zien vallen OK dan! proficiat!), maar weet iemand zo uit zijn blote hoofd de uitslagen van de rij-onderdelen??

Ik zal ze wel snel per mail ontvangen ( Schijnheilig Knipoog ??), maar ben gewoon nieuwsgierig ...

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 22:56

Hier alvast een paar foto's, er volgen er zo nog een paar en dan ga ik ECHT slapen, want ik ben kapot (maar ik begrijp dat jullie foto's willen zien Knipoog)
Ik heb van iedere bokker op onderstaande foto's een willekeurige foto gepakt... (ik ga niet op dit tijdstip naar de beste foto zoeken.. sorry)

Afbeelding
Corine (jeddah) met Senna

Afbeelding
Aline de Jong met Jeta Time, allround champion amateurs regular

Afbeelding
Sylva van der Wal (redpebbles) met Dusty Pebbles Tomboy, de broer van mijn Jagger én allround champion open

Afbeelding
Brigitte Drost-Pot (jojo) met Win One Time, reserve allround champion amateurs regular

Afbeelding
Tanja (calemity_jane) met Jim, allround grand champion BS

Afbeelding
Natascha (Natascha_H) met Miss Fanci Shampoo

Afbeelding
Leila van Es (leila777) met Tommy Time

Afbeelding
Chantal (Chantalleke) met Joey, reserve allround champion BS

Afbeelding
Ed Gosen met Peppolenadotcom

[edit]redpebbles wees me er terecht op: belangrijke informatie vergeten... Bloos!
Laatst bijgewerkt door flashyjac op 25-07-04 23:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 23:03

YEAH foto's!! Kan ik eindelijk slapen Haha! Super foto's Gera OK dan! Echt super en wat een race monster heb ik toch!!! Lovers[quote][/quote]

redpebbles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 23:11

Gera, je hebt vergeten bij de foto te melden dat Tomboy All-Around Champion in de Open klasse is geworden!!
Meteen even mijn verslag van de zeer gezellige wedstrijd. Ook zaterdagavond op de camping.
Tomboy werd eerste in de Halter bij de Ages Stallions en Grand Champion.
2e in de Open Trail (stuurfoutje van mij)
1e in de Combined Trail, samen met de Appaloosa's. Best welk pittig parkoers, maar Tomboy ging SUPER.
3e in de Hunter Open,
2e Pleasure Open,
4e Pleasure Combined,
3e in de Reining Open, zijn eerste keer. Dus ik kan alleen maar zeggen: Dik tevreden over mijn ventje!!!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 23:30

Afbeelding
Ik met Jagger (Dusty Pebbles Bunny)

Afbeelding
DennisC

Afbeelding
sflj

Foto's van anderen komen morgen, want mijn computer heeft duidelijk een reboot nodig, want hij is eeenorm sloom. Dramatisch om bijna een half uur over het plaatsen van drie foto's te doen Scheve mond

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 23:36

Mooi in de pas met Jagger, Gera! OK dan!
Zat op een foto van Dot te wachten, maar die heb je nu natuurlijk niet... veel te druk met showen! Dan maar even wachten tot Jeanet's foto's ontwikkeld zijn. Die dacht er zowaar aan de meegebrachte camera ook te gebruiken Haha! (die gaat eigenlijk altijd wel mee, maar 9 van de 10 keer vergeten we dus om em ook te gebruiken... Rolleyes )

westernworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 23:37

kan niet anders zeggen mooie foto's gera,als leidenaar zeg ik daar zit muziek in,grapje, die van jou door je vriend genomen is ook goed,viel dus echt mee!!!!!

ps geel????

Pigino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 06:29

ik heb heerlijk kunnen bijslapen en vanmorgen moest ik even kijken of er al fotos waren en yes!!!!!TOP FOTOS!!!!van iedereen
ook heb ik na een beetje slaap de conqlusie getrokken dat ik mij vreselijk heb aangesteld over de jury
volgens mijn man moest ik niet zo piepen tegen iedereen (hij had gelijk) *LOL* weer een nieuwe ervaring opgedaan.
volgende keer zal ik iniedergeval me niet zo laten kennen en gewoon weer plezier hebben en maken op show OK dan! 9ZUCHT dat is er ook weer uit)
mijn excuses tegen de gene waartegen ik heb heb lopen piepen

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 07:47

Gaaaaave foto's OK dan! !! Super om namen en plaatsing vergezeld te zien van foto's! Het ziet er allemaal erg professioneel uit. Echt top!
Laatst bijgewerkt door Mac op 26-07-04 07:48, in het totaal 1 keer bewerkt

BlackWych

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 07:48

Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten! Hopelijk zijn wij zelf volgende keer ook weer van de partij.

Heeft er iemand enig idee hoeveel ruinen er mee deden in de halter?

=^.,.^=