Vandaag helaas niet gereden, na een mentaal zware week trok mijn lichaam het niet voor vandaag.. dus nu lekker de FEI junior&young riders kijken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lindsey_99 schreef:Hier ook eentje, maar meer recreatief westernruiter. Altijd in het bos te vinden, waar mijn duo ook woont. Hij is een flinke stoere Tinker en inmiddels bijna 5 jaar mijn maatje, en zij is een slim klein shetje. We doen meestal rustig aan, maken ritten tussen de x en 15 km. Wedstrijden zijn aan ons niet besteedt. Trailrijden wel, dat vinden we beiden erg leuk en af en toe doen we een clinic of iets dergelijks. Mocht er in de buurt een trailpark gerealiseerd worden dan zijn wij de eerste klant. (zou het zelf graag willen maken, maar geen locatie/ruimte.)
[ [url=m/ivo2Iz.jpg]Afbeelding[/url] ]
BrittS schreef:Nickolay schreef:Hoi Britt, stond jij eerst bij Wendy op stal in Assendelft?
Ik heb daar een tijdje dagbesteding gedaan en herken je paard volgens mij.
Klopt, ik heb daar een aantal jaren gestaan! Grappig dat je Magic herkentKen ik jou ook?
MarlonNaldo schreef:Ik lees ook stilletjes mee en post soms wat.
Ik ben Marlon en de trotse eigenaar van mijn Sorrel merrie Special.
We hadden vandaag weer les. En dit keer druk bezig geweest met lijnen rijden, versnellen en begin tot stoppen.(sliden) stoppen doet ze onwijs goed.
[ [url=m/CLXXe8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even een oudere foto want ze heeft eergisteren d'r kop gestoten en heeft nu 6 hechtingen in d'r voorhoofd.