Dus de persoon die mij heeft verteld over wat er mogelijk is wat kleur betreft, is dan ook de eigenaar van de hengst geweest?
En dat verklaart dan dat ze niet getest zijn???
Wat een naar persoon ben jij
Ik laat het hier verder bij
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Callisto04 schreef:Een naar persoon omdat ik geen regenbogen laat verschijnen tgv wat je allemaal verkondigt?
Waar zeg ik dat wat mogelijk is qua kleur, meer bepaald vlekken, gezegd is door de vorige eigenaar van de hengst? Ik zeg alleen dat iemand die zegt dat de kans op vlekken heel erg klein is bij jouw veulen deze uitspraak doet zonder enige kennis van zaken.
Jouw standpunt tov testen en je verklaringen erover in de verschillende topics doen mij concluderen dat er niet getest is geweest en blijkbaar ben ik niet de enige. Je hoeft mij daarom geen naar persoon te noemen want je kent mij helemaal niet.
ironic__ schreef:Callisto04 schreef:Een naar persoon omdat ik geen regenbogen laat verschijnen tgv wat je allemaal verkondigt?
Waar zeg ik dat wat mogelijk is qua kleur, meer bepaald vlekken, gezegd is door de vorige eigenaar van de hengst? Ik zeg alleen dat iemand die zegt dat de kans op vlekken heel erg klein is bij jouw veulen deze uitspraak doet zonder enige kennis van zaken.
Jouw standpunt tov testen en je verklaringen erover in de verschillende topics doen mij concluderen dat er niet getest is geweest en blijkbaar ben ik niet de enige. Je hoeft mij daarom geen naar persoon te noemen want je kent mij helemaal niet.
Jou conclusie gaat dus nergens over, je zou je eerst beter moeten inlezen voordat je begint te kakelen.
Dit zijn jou woorden:
50% of zelfs nog een stuk meer als hij tovero is. Dat jouw raadgevers zelfs daarover niet bepaald beslagen zijn maakt het allemaal nog pijnlijker.
Hengst en merrie zijn dus niet getest. Hopelijk is je veulen gezond.
Dat staat dus los van elkaar.
Ga je frustraties ergens anders botvieren A.U.B.
Dus omdat jij je conclusie trekt is dat waarheid
Mizora schreef:Je weet dat je nu tegen jezelf aan het praten bent, toch? Wees verstandig en jaag het niet onnodig verder op. Je geheimzinnigheid over dingen en daarnaast opmerkingen die genetisch gezien niet kloppen maken dat mensen je niet of nauwelijks geloven. Gecombineerd met je agressieve manier van reageren, laat de vlam gemakkelijk in de pan slaan. Dat is zonde.
Ik lees normaal niet terug in iemand zijn berichten, maar als er door meerdere mensen naar gewezen wordt en de persoon daar zelf banketstaaf of heftig op reageert, dan doe ik het wel, en ik moet zeggen, dat maakt jouw verhaal niet sterker.
ironic__ schreef:Callisto04 schreef:Een naar persoon omdat ik geen regenbogen laat verschijnen tgv wat je allemaal verkondigt?
Jou conclusie gaat dus nergens over, je zou je eerst beter moeten inlezen voordat je begint te kakelen.
Dit zijn jou woorden:
50% of zelfs nog een stuk meer als hij tovero is. Dat jouw raadgevers zelfs daarover niet bepaald beslagen zijn maakt het allemaal nog pijnlijker.
Hengst en merrie zijn dus niet getest. Hopelijk is je veulen gezond.
Dat staat dus los van elkaar.
Ga je frustraties ergens anders botvieren A.U.B.
Dus omdat jij je conclusie trekt is dat waarheid
spatter schreef:Mensen ajb hou toch eens op wat dat gekibbel!
Calisto fijn om te weten dat alles wat jij fokt of koopt 5 panel getest is en dat iedereen bij jou in de buurt dat ook doet want anders zijn het blijkbaar jou vriendjes niet meer.
TS gewoon niet meer reageren, je hebt al een topic voor het aankomende veulen en verder gewoon eens een leuk foto topic van je paarden
spatter schreef:Mensen ajb hou toch eens op wat dat gekibbel!
Calisto fijn om te weten dat alles wat jij fokt of koopt 5 panel getest is en dat iedereen bij jou in de buurt dat ook doet want anders zijn het blijkbaar jou vriendjes niet meer.
TS gewoon niet meer reageren, je hebt al een topic voor het aankomende veulen en verder gewoon eens een leuk foto topic van je paarden