Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb er ook nog geen les in gehad (binnenkort, volgende maand ofzo, is dat wel het plan een keer te doen).
).
Reining heb ik geen ervaring mee, dus dat lijkt me misschien iets te hoog gegrepen.

Zwartvosje schreef:The Mill ranch lijkt me dan weer minder leuk gezien de duur van de rit en de duur van mijn reistijd. Hoe lang was jij uiteindelijk onderweg toen Yessica?
Marlien5 schreef:Ik vind zo'n buitenrit met uitgebreide lunch tussendoor bij de Mill Ranch ook leuk klinken.
Yessica, wat voor soort peerden waren het? Moest je echt zelf rijden en kon je goed controle houden, of was het meer een achter-elkaar-aan-gebeuren? :p
maylotje schreef:Hmmmm als het echt paarden in met hoog tempo denk ik dat dat niet zo mijn ding is. Als ze continu flink door lopen en niet even rustig. Ik wacht even af wat de anderen er van denken.
Kleine vraag van mijn kant.. ik bedoel dit zeker niet vervelend of gemeen of bot maar zijn er hier nog mensen die bezwaar zouden kunnen hebben aan een rengalopje/stevige galop oid? Niet om het een of het ander, maar ik vind dat soort dingen ontzettend gaaf en zeker als ik zo ver moet reizen en toch een behoorlijk bedrag neerleg wil ik ook wel het meeste uit mijn ritje halen. Nu hoef ik niet telkens in een behoorlijke galop overal overheen te scheuren uiteraard
Dat bedoel ik ook niet. Hoef die paarden niet af the beulen, zo ben ik niet. Maar 1 fikse rengalop vind ik wel gaaf 
Sicayes schreef:Ooh joggen is zo heerlijk, mijn VP heeft dat nu ook onder de knie en dan zou ik denk ik zo in slaap kunnen vallen op dat tempo.
Heerlijk ja!
En tis ook nog eens een kwajongen (net als die van mij). Die wil ik
Een rengalopje zit er normaal gesproken wel in voor me, daar heb ik geen problemen mee, vaak genoeg gedaan, ook wil ik dat nu zeker wel doen, maar het is dus wel even aankijken t.z.t.
Ik kan behoorlijk wat uit zitten wat dat betreft.
(okey toegegeven, bij het instappen moet ik altijd weer de ontspanning zoeken waardoor ze gaat joggen, dus 't is gewoon mijn schuld
)
hahah
6 april ben ik weer een keer jarig (Eens in de vier jaar, dit jaar weer, op pasen
)