Het is voor mij 2 uur rijden 
Even reageren, ook al is t misschien niet zo heel relevant meer:
Zwartvosje schreef:The Mill ranch lijkt me dan weer minder leuk gezien de duur van de rit en de duur van mijn reistijd

. Hoe lang was jij uiteindelijk onderweg toen Yessica?
Onderweg te paard bedoel je? Volgens mij ruim een uur langer. Was niet erg, maar door het hoge tempo (constant lichtrijden in draf = ben ik niet meer gewend nu met western :'D ) was ik wel behoorlijk gesloopt.
Marlien5 schreef:Ik vind zo'n buitenrit met uitgebreide lunch tussendoor bij de Mill Ranch ook leuk klinken.
Yessica, wat voor soort peerden waren het? Moest je echt zelf rijden en kon je goed controle houden, of was het meer een achter-elkaar-aan-gebeuren? :p
Ze hebben veel verschillende beestjes, van pittig tot lekker rustig. Ik reed op een leuke jonge paint, lekker voorwaarts in draf en galop maar nog wel wat onbespierd. Zijn over het algemeen wat 'smallere' paardjes daar had ik het idee ook. Je kon wel zelf goed controle houden, dat was geen enkel probleem.
maylotje schreef:Hmmmm als het echt paarden in met hoog tempo denk ik dat dat niet zo mijn ding is. Als ze continu flink door lopen en niet even rustig. Ik wacht even af wat de anderen er van denken.
Het is inderdaad flink doorlopen. Vooral de draf stukjes zijn behoorlijk hoog in tempo, dus je kan die echt niet uitzitten (en de galop natuurlijk ook)
Afin, Trail Ranch 5 april klinkt prima
Kleine vraag van mijn kant.. ik bedoel dit zeker niet vervelend of gemeen of bot maar zijn er hier nog mensen die bezwaar zouden kunnen hebben aan een rengalopje/stevige galop oid? Niet om het een of het ander, maar ik vind dat soort dingen ontzettend gaaf en zeker als ik zo ver moet reizen en toch een behoorlijk bedrag neerleg wil ik ook wel het meeste uit mijn ritje halen. Nu hoef ik niet telkens in een behoorlijke galop overal overheen te scheuren uiteraard
Dat bedoel ik ook niet. Hoef die paarden niet af the beulen, zo ben ik niet. Maar 1 fikse rengalop vind ik wel gaaf 
Trail Ranch heeft wel mijn voorkeur qua omgeving, lekker joggen tussendoor lijkt me heerlijk. Ik denk dat ik een dagtocht bij Mill echt niet vol hou.. na 3,5 - 4 uur was ik al helemaal gesloopt. En ik ben daar echt geen miep in. Maar kon nieteens op mijn benen staan toen ik afstapte en de paarden waren ook bekaf.. Was leuk, maar ik vind een klein ritje daar meer als genoeg.