[WN] cowgirl weekend?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:41

Komt helemaal goed dus! Ben heel benieuwd hoe we het gaat doen met z'n alle! Het lijkt me een gave ervaring, dus we wachten prijs etc. Even af. Is het trouwens niet leuk voor degene die het hele weekend gaan maar bijv. De koetjes niet mee doen voor hun en extra buitenrit o.i.d. inplannen?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:41

Haha nee dat snap ik wel... maar aangezien joker het totaaaaaaal niet op koeien heeft weet ik niet of zo'n weekend nu net het juiste idee is om te kijken of ie er overheen kan komen :')

quibje

Re: cowgirl weekend?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 21:44

voor degene die bv geen koeien wil doen, zullen we zeker zorgen dat ze zich niet vervelen

en idd speurneusc, jouw plan voor de vrijdagavond is perfect
paar flessen bubbels erbij ( die we dan nu wel gaan drinken := ) en wordt topavondje hahahaha

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:44

Ik bedoelde eigenlijk meer in het algemeen ik weet niet of alle inmiddels 18 personen de koetjes willen doen Hihi.
Maar wie weet juist wel? Dat dit helpt voor jullie?

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 21:45

komt goe!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:46

Ik neem mijn camera dan ook mee trouwens dus er komen dan ook een hoop leuke foto's (is de bedoeling hahaha)

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:48

oh en ik neem dan mijn d-pony mee, en ik ben er te groot voor. maar niet te zwaar. ik rijd er alleen nog recreatief op. de rede dat ik haar meeneem is omdat de E-pony waar ik wel gewoon spring en dressuurmatig mee bezig ben nog jong is en vrij moeilijk. die wil ik dit niet aan doen :+
Ze zijn echt tegenpolen qua karakter. en ik weet gewoon dat het met de kleine zeker leuk wordt. ze vertrouwd me, doet alles voor me en is redelijk onafhankelijk. Je kunt er ook alles mee (mag ook wel na 7 jaar) ze is snel bang maar totaal niet gemeen. en dat bang dat is nu geen probleem meer.
met die andere moet ik dan overal op letten want die is juist heel nuchter maar die zal wel snel steigeren en zulke dingen. ze is juist heel graag bij andere paarden, ik krijg haar ook echt niet de weg op als ik er op zit. dus ik hoop dat jullie snappen dat ik er dan niet mee wil liggen kloten. :)

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:49

Ik ben 48 , maar voel me ook nog piep :))

Ik wacht even af wat de kosten gaan worden.

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:50

en ik wil ook de koeien doen! ik heb al geoefend op het andere paard :+

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:51

Wij hebben ons eigen "huis" bij ons ( living in de trailer), hebben dus alleen boxen voor de paarden ( 2 hengsten) nodig.

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 21:53

a mai, later als ik groot ben wil ik dat ook :j

ElvierW

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:55

Ohh spannend Quib! Dat is dus niet die merrie van een tijd gelee?

Ik zocht niks, ik had sinds eind jan een PaintxQuarter. Alleen heb ik die een week of twee geleden terug gebracht, bleek forse artrose te hebben en zo nog wat dingen. Nu wachten of de handelaar waar ik hem heb gekocht een gelijkwaardige vervanging heeft...

Ik zal mn camera ook mee nemen, altijd leuk om wat te kunnen schieten! :)

Over wel of niet mee doen met de koeien kan ik nog niks zeggen :P

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 21:59

jawel, das wel diezelfde merrie :o :D

ik hoop dat je iets leuks gelijkwaardigs aangeboden krijgt

ja tof, mensen met camera's, ik vergeet die altijd

missymb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:02

Wat een leuk idee! eersel is niet zover van mij vandaan..kan je nog aanmelden? zoja heb ik wellicht wel interesse als de kosten niet al te hoog uitkomen...

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 22:04

ja zeker kan je je nog aanmelden

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:04

Ik heb een vriendin in Brabant wonen .. wellicht wil zij wel langs hupsen om wat fotootjes te maken :)

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 22:04

das ook een strak plan ja +:)+

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:05

Grrr.... ik ga mn abonnement maar ff cancellen op dit topic... Had er graag bij geweest! -:(- ;(

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 22:09

ik wilde jou er ook bij hebben ;( .
waarom toch op vakantie, is toch nergens voor nodig :=

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:30

mzara schreef:
oh en ik neem dan mijn d-pony mee, en ik ben er te groot voor. maar niet te zwaar. ik rijd er alleen nog recreatief op. de rede dat ik haar meeneem is omdat de E-pony waar ik wel gewoon spring en dressuurmatig mee bezig ben nog jong is en vrij moeilijk. die wil ik dit niet aan doen :+
Ze zijn echt tegenpolen qua karakter. en ik weet gewoon dat het met de kleine zeker leuk wordt. ze vertrouwd me, doet alles voor me en is redelijk onafhankelijk. Je kunt er ook alles mee (mag ook wel na 7 jaar) ze is snel bang maar totaal niet gemeen. en dat bang dat is nu geen probleem meer.
met die andere moet ik dan overal op letten want die is juist heel nuchter maar die zal wel snel steigeren en zulke dingen. ze is juist heel graag bij andere paarden, ik krijg haar ook echt niet de weg op als ik er op zit. dus ik hoop dat jullie snappen dat ik er dan niet mee wil liggen kloten. :)

Dont take me wrong ... maar ben je nou wel of geen 'cowgirl'?

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 23:04

Ik rijd geen western. Dat deel gaat over mijn e-pony. Waarmee ik dit niet kan doen. Met mijn d-pony kan ik wel alles. Ik rijdt dan wel niet officieel western, maar ik kan toch nog steeds een buitenrit maken en de andere dingen ook?

quibje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-14 23:28

oeps, mzara, het is leuk als er veel mensen mee gaan,

MAAR:
dit is een cowgirl weekend, gericht op western ruiters, ervaren of beginnend
met allemaal dezelfde denkrichting wb rijden en met je paard bezig zijn, life style evt en noem maar op
kijk als jij met je d poown western rijdt no problemo, maar het is heel l*llig gezegd geen weekendje voor mensen die dit soort dingen normaal nooit doen

ik organiseer dit ook om meer mensen te leren kennen die hierin bezig zijn en te leren van ze en natuurlijk lol te hebben

en ik weet dat er meerdere die meegaan er zo over denken....

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 11:28

ik had al eerder in dit topic gevraagd of het erg was dat ik niet echt western reed. maar voor mijn gevoel werd er gezegd dat het niet erg was. en hoe jij het omschrijft had ik het ook in gedachten en ik sta er zeker voor open. en ik snap niet helemaal wat je bedoelt met dit soort dingen. ik doe met die pownie alles behalve netjes rondjes in de bak rijden, om het zo maar te zeggen. :P
ik wil al heel lang een western les doen bij een stal hier in de buurt, maar dat gaat pas na mijn examens lukken.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 12:09

Nou ik rijd wel netjes mijn 'rondjes' in de rijbak hoor ....

Paar pagina's terug is besproken dat men toch echt graag dat westernsfeertje wilt.
En of je nou net een week western rijd, of al 10 jaar. Dat maakt niet uit. Maar je moet
wel een westernruiter zijn ... anders gaat het 'cowgirl weekend' ook niet echt op.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:47

Ik denk dat jij meer een thema weekend voor je ziet mzara, zoals je ook een hawaii thema had kunnen hebben. Maar zoals ik het begrijp is dit dus voor de echte westernruiter. Zo zijn de clinics om van te leren en niet alleen voor de fun. Gewoon tips ed kunnen krijgen van mensen die dezelfde discipline rijden. Iets meer dan alleen een western outfit opgooien en klaar.
Misschien een leuk idee om zelf een thema weekend bijvoorbeeld op te zetten ? :)
Als ik t fout heb hoor ik t wel hoor trouwens