Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Irene K. schreef:Ja, dhr. Trel beantwoorde mijn mails ook, maar daar hebben die paarden toch geen *** aan. Doe iets, neem maatregelen, maar in zijn mails, die hij inderdaad altijd netjes stuurde, verschuilde hij zich constant achter allerlei dingen. Praten als brugman, daar is hij goed in, maar ACTIE!
Nee van actie heft Trel nog nooit van gehoord
Direct volgende wedstrijd controle in de inrijbak!!!!!!!!!!!!!!!
Met de WRAN NK was er wel toezicht op de inrijbak
Het is toch voor hem ook geen reclame voor zijn bond dat hij dit "toelaat".
Zijn bond?????????? dat mag hij willen
Ja, die verantwoordelijkheid heeft hij namelijk als hij een NK organiseert. Hij laat deze mensen toe deze praktijken te verrichten en loopt van de feiten weg, daar stond ik toch bij.
Hij loopt inderdaad weg voor allerlei zaken ben tijdens de NK ook eens even iets wezen aan kaarten wat niet door de beugel kon
En wat zegt Trel dan ja daar kan ik niks aan doen WAAROM hebben we dan een regelboek.
Tijdens het NK hoor je continue iedereen klagen over de praktijken in de inrijbak,
Volgens mij komt het klagen meestal pas als de wedstrijd is afgelopen en dan op Bokt.nl
Maar dierenmishandeling (want dat is dit) moet niet toegestaan zijn op evenementen zoals dit.
Over dieren mishandeling is hier al gesproken en dat is voor een ieder apart wat hij of zij onder mishandeling verstaat
Jan Trel had zich beter moeten voorbereiden op dit interview en zeker niet op zo;n evenemen dit moeten bespreken, nota bene naast de inrijbak waar de praktijken plaatsvinden en geloof me, ik stond er ook !!!!!!!! dus ik weet waar ik over praat.
Dan had je dat ook gelijk aan kunnen kaarten als je er bij stond !!!!!
Het is gewoon eigen schuld, dikke bult, hij heeft het over zichzelf heen gehaald. Dom, had een ander moment en lokatie uitgekozen met iets meer voorbereiding.
Hij heeft het nog niet eens zo zeer over zichzelf heen gehaald maar meer over de leden van de WRAN en dan moet je blij zijn met zo'n voorzitter nou niet dus
Jullie verschuilen je nu ook door te zeggen, ja aardige man, hij mailt altijd terug en beantwoord mijn vragen goed
Hij kan dan de vragen wel goed beantwoorden maar er gebeurt toch niets met de vragen die je hem stelt
Want hij is de voorzitter en zijn wil is wet
............. daar hebben die paarden wat aan joh!!! ACTIE!!!!!!!!!!!!!!!!! Irene K.
Irene K"]
Ja, dhr. Trel beantwoorde mijn mails ook, maar daar hebben die paarden toch geen *** aan.
[/quote]
Dat wordt toch ook niet beweerd nadat jij jouw betoog geplaatst hebt.
[quote="Irene K"]
Doe iets, neem maatregelen, maar in zijn mails, die hij inderdaad altijd netjes stuurde, verschuilde hij zich constant achter allerlei dingen. Praten als brugman, daar is hij goed in, maar ACTIE!
[/quote]
Uit betrouwbare bron weet ik dat er veel aan gedaan wordt, en heb niet het idee dat hij zich verschuilt achter.
En wist je dat goed luisteren, vermoeiender kan wezen dan praten? De actie is er wel, maar niet in de vorm van een Bondgenoten oproep.
[quote="Irene K"]
Direct volgende wedstrijd controle in de inrijbak!!!!!!!!!!!!!!! Het is toch voor hem ook geen reclame voor zijn bond dat hij dit "toelaat". Ja, die verantwoordelijkheid heeft hij namelijk als hij een NK organiseert. Hij laat deze mensen toe deze praktijken te verrichten en loopt van de feiten weg, daar stond ik toch bij. Tijdens het NK hoor je continue iedereen klagen over de praktijken in de inrijbak, de voorzitter weet dit toch ..... maar waarom geen maatregelen. Wil hij "ze" te vriend houden ....????
[/quote]
Te vriend houden is denk ik, in deze, niet het juiste woord. In het belangenspel dat er ontstaan is doordat meerdere denken het juiste te doen of met het beste bezig te zijn, moet je compromissen sluiten met elkaar. Heel voorzichtig moet je dan tussen de bestaande belangen door manoeuvreren. Gezien het feit dat deze organisatie er wel één is die let op de omstandigheden waar de paarden hun oefeningen op moeten verrichten, zou het een signaal kunnen zijn om een goede basis te leggen. Om de tegenargumenten, die er ook zijn, volledig de kop in te drukken. En met de wetenschap dat wij hier maar praten over één van de vele gereden onderdelen, vind ik dat bijzonder. En daar zouden misschien anderen een voorbeeld aan kunnen nemen. Helemaal gezien het feit dat wij het hier hebben over een organisatie die het mogelijk maakt om een mooie show weg te zetten en de lat daarvoor niet te hoog legt.
Ze hebben een hoog bereikbaarheidsgehalte en vangen daarom in mijn ogen de klappen op, die zij niet echt verdienen.
[quote="Irene K"]
Luister, ik kan die man persoonlijk niet, het is waarschijnlijk een lieverd, hoor.
[/quote]
Geen mening.
[quote="Irene K"]
Het is ook niet persoonlijk, maar hij heeft gekozen voor een verantwoordelijkheid als voorzitter van een bond, neem die verantwoordelijkheid dan ook en dan zul je inderdaad af en toe mensen tegen hun schenen schoppen.
[/quote]
Nodig meneer Back uit en breng met hem een bezoek aan een door een andere organisatie georganiseerde wedstrijd. Kijk dan naar de verschillen die er zijn. Ik hoop voor jou dat de heer Back daar een Trel vindt, om een soortgelijk van interview aan te gaan.
[quote="Irene K"]
Maar dierenmishandeling (want dat is dit) moet niet toegestaan zijn op evenementen zoals dit. Hij had minstens zelf eens kunnen gaan kijken naar hetgeen ik hem verwees. Maar goed, daar gaat het hier nu niet over. Maar Jan Trel ophemelen en die arts de grond in boren, bleh. Jan Trel had zich beter moeten voorbereiden op dit interview en zeker niet op zo;n evenemen dit moeten bespreken, nota bene naast de inrijbak waar de praktijken plaatsvinden en geloof me, ik stond er ook !!!!!!!! dus ik weet waar ik over praat.
[/quote]
Gelukkig heb je ook aan geven dat hij zelf niet echt handig bezig was, gezien het feit hoe het één en ander naar buiten gebracht is. Ik stond er niet, maar ben mijn eigen bewust hoe er gelezen wordt.
[quote="Irene K"]
Het is gewoon eigen schuld, dikke bult, hij heeft het over zichzelf heen gehaald. Dom, had een ander moment en lokatie uitgekozen met iets meer voorbereiding. Jullie verschuilen je nu ook door te zeggen, ja aardige man, hij mailt altijd terug en beantwoord mijn vragen goed ............. daar hebben die paarden wat aan joh!!!
[/quote]
Nee, net zo goed dat ze er niks aan hebben om dit te laten plaats vinden op een ander locatie, voor de paarden dan hè.
Niemand heeft gezegd dat Jan Trel een aardige man is. Men bedoelde dat hij ondanks alles, een voorzitter is die zich niet te hoog voelt om met de mensen, die gewoon op een wedstrijd komen, te blijven communiceren. Ik vind persoonlijk dat hem dat siert, maar weet dat hij het ook niet alleen kan veranderen.
[quote="Irene K schreef:ACTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Irene K. schreef:Jan Trel had zich beter moeten voorbereiden op dit interview en zeker niet op zo;n evenemen dit moeten bespreken, nota bene naast de inrijbak waar de praktijken plaatsvinden en geloof me, ik stond er ook !!!!!!!!.
Niet echt een goed voorbeeld voor een artikel over "is western slecht voor een paard".
Anya schreef:Blaze ik krijg les van een van die wedstrijdruiters. Ze start ook open. En ze vindt sommige van de praktijken in de inrijbak schandalig om te zien. Praat daar ook openlijk over. Maar zij zegt inderdaad heel terecht: "ik ga niemand aangeven. Dan sta ik bekend als klikspaan en dan kan ik het wel schudden, want er wordt toch niets mee gedaan".
Dat idee heb ik dan, dat ik me echt een vreselijke zeikerd voel omdat de rest op rolletjes loopt. Eigenlik wil ik wel graag iets van vrijwilligerswerk gaan doen ofzo. Dan krijg ik meer inzicht in het hele westernwereldje en dan weet je ook beter bij wie je moet zijn met je klachten en op welk moment. Cassidy schreef:Tja...en als je dan je mond opendoet en iemand aangeeft, krijg je vervolgens heel westernrijdend Nederland over je heen (voorbeeld Dennis Roemer en Waiting on Dunit? Zijn we dat al weer vergeten?)

Blaze"]
[quote="Cassidy schreef:Tja...en als je dan je mond opendoet en iemand aangeeft, krijg je vervolgens heel westernrijdend Nederland over je heen (voorbeeld Dennis Roemer en Waiting on Dunit? Zijn we dat al weer vergeten?)

} Blaze"]
[quote="Cassidy schreef:Tja...en als je dan je mond opendoet en iemand aangeeft, krijg je vervolgens heel westernrijdend Nederland over je heen (voorbeeld Dennis Roemer en Waiting on Dunit? Zijn we dat al weer vergeten?)
Citaat:Ik wilde het onderwerp eigenlijk niet meer omhoog halen, maar goed, ik wil hier toch even op reageren. Blaze: je opmerking is redelijk suggestief, misschien kun je dat dan beter eerst even navragen bij Gerrie Bijsterbosch of Chris Knol, voordat je zoiets erop zet, want de klacht was zeker niet zonder reden.