[WN] WN: Asten - Reining Fever

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 17:04

YSvdB je hebt via Webshosts dit album aangemaakt dus is het logisch dat jij ze wel kunt zien. Als jet het album 'openbaar' maakt ipv 'private' en de link hier neer zet kan iedereen het album openen en de foto's zien.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:10

Even een test; kunnen jullie deze foto zien? Als dat zo is, plaats ik de rest wel opnieuw (met links). Lachen

Afbeelding

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:11

Ik zie um Lachen

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 21:30

Hier dan de foto's opnieuw (namens YSvdB):

Wendy van Osch met Indian Big Step, galop

Wendy met Indian Big Step, spin

Wendy met Indian Big Step, prijsuitreiking

Indian Big Step

Wendy met Indian Big Step, prijsuitreiking (en Dave Young op de achtergrond, hihi!:) )

Wendy met Star G Hot Peppy, prijsuitreiking

Groepje Peachtree-lui, en Rieky Young

Op de laatste foto sta ik tussen Rieky en Ingrid (instructrice/eigenaresse Peachtree Ranch), met een camera in m'n hand. Sta er nogal wazig op Bloos , maar misschien dat iemand me nu herkent? Tong uitsteken Haha!

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:03

Gaaaf paard he, die Indian Big Step? Was ook het beste te fotograferen eerlijk gezegd. De kleur van een paard speelt namelijk erg mee. De bak was erg donker en de camera kan moeilijker focussen op een donker onderwerp. Ik heb ook nog een aantal foto's. Ik zal eens kijken of ik die kan uploaden. Ik ben er zelf niet bepaald tevreden over, maar misschien is het wel leuk voor de 'beeldvorming'

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:04

Kom maar op met die foto's hoor! Lachen

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:05

Je hebt ze trouwens wat lichter gemaakt met Photoshop, of niet? De contrasten zijn namelijk vervaagd.. Hoeveel ISO was je rolletje en wat was het bereik van je flitser? (of heb je ook niet geflitst). Je hebt trouwens volgens mij niet geflitst als ik zo kijk. Ik zie geen harde schaduwen

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 22:07

Ik heb de foto's van YSvdB op m'n site gezet, en vervolgens hier. Maar ik heb ze niet bewerkt met Photoshop in ieder geval. Misschien YSvdB wel... Lachen

Gabacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 07:29

Die 'gave' Indian Big Step is een halfbroer van de allergaafste (hihi) Indian Lotto Robin...... (Zelfde papa: Exotic Calico)

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 07:40

Nee zeg, je hebt gewoon een halfbroer?
Ik vind de kleur van Indian Big Step zo uniek! Hij glanst en spiegelt gewoon. Zo mooi!

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 11:50

Hallo Bokkertjes!!

Wat een gedoe met de foto's zeg. Maar ja, over een tijdje heb ik beschikking over een website waar ik AL mijn foto's op kan zetten!! Dus ook de westernfoto's (heb er nog meer namelijk maar dan van Eersel, van amateurwedstrijden). Zodra die website de lucht in is, geef ik het adres wel effe door hoor. *LOL*

Gera: Nee, ik heb de foto's niet bewerkt met Photoshop. Zo zijn ze mijn fotocamera uitgerold. Haha! Ik heb een rolletje van 400 ASA gebruikt (niet zo slim) en 1 van 1600 ASA. De foto's van Indian Big Step komen (natuurlijk) van het 1600 rolletje. Ik snap er niks van: dat zijn de enigste foto's die gelukt zijn terwijl ik met dezelfde instellingen en rolletje in Eersel ook western gefotografeerd heb en die zijn veel beter gelukt!
Ach ja, misschien moet ik het dan toch maar bij portretfoto's houden. Schijnheilig
Nee, ik heb niet geflitst. Heb een hekel aan flitsers! Daar krijg je zulke harde schaduwen en rode ogen van. En meestal krijg je dan ook een hele andere kleur op het voorwerp.

Gera, had jij ook niet wat foto's gemaakt? Hoe zijn die van jou geworden en wat waren jouw instellingen? Misschien kan ik nog wat van jou leren?!

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:00

gera schreef:
Nee zeg, je hebt gewoon een halfbroer?
Ik vind de kleur van Indian Big Step zo uniek! Hij glanst en spiegelt gewoon. Zo mooi!

Kan best zijn dat hij een Champagne is, net als Zippin N Investments, de nieuwe van www.double-j-paints.com ! Mooie kleur he?

Gabacho

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:16

Zijn kleur is inderdaad uniek, Cor heeft me het wel verteld (helaas ben ik niet zo goed in het onthouden van dergelijke informatie) maar ik geloof dat het met het Champagne-gen te maken heeft!! 'Mijn' Robin heeft dat gen niet hoor! Hij is 'gewoon' sorrel tobiano...

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 14:18

Hij lijkt inderdaad dezelfde kleur te hebben als Zippin N Investments, alleen dan met wit Haha!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 08:35

De eigenaar van Big Step heeft ook een website. Big Step is een dekhengst bij de Two River Ranch in Batenburg. Daar staat; red dun/tobiano en er is 98% kleur vererving! Op de site staan wat nakomelingn van 'm: http://www.tworiverranch.nl

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-03 10:28

Ja, die nakomelingen! Daar heb ik uiteraard in mijn zoektocht veel naar gezocht. Zullen ze dezelfde kleur krijgen als papa? Vooral Touch of Bleu vind ik geweldig. Verder is Kiona ook heel erg leuk, maar niet van Big Step