Natuurlijk zijn er leuke reiners daar, maar daar mag je echt wel een berg ervaring en verstand voor hebben om ze uit te kiezen. Te veel beginnende ruiters gezien die een koopje dachten te hebben in Amerika en een enorme miskoop hadden.
sonita
Geplaatst: 19-06-12 11:25
Juist, en niet alleen in de VS hoor
sonita
Geplaatst: 19-06-12 11:29
Maar ik weet hele goede veulens voor rond de 1.000 dollar. Die krijg ik hier niet onder 10, voor dat geld haal ik er dan 2
wildwestwill
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-12 20:26
eindelijk ze is verkocht , bijna de vraagprijs ,aan lieve mensen ,mag natuurlijk altijd komen kijken , een nadeel tis aan de andere kant van nederland
Ja het is ver weg, maar ik zou mijn paard niet bijna elke dag meer willen zien hoor als hij verkocht is. En dan kan je er een mini vakantie van maken als je een keertje gaat kijken
Ik heb een aantal jaren terug mijn 2 merries verkocht, kwpners. Beiden heb ik 1x bezocht na verkoop, maar met de ene eigenaresse heb ik nog regelmatig contact, en de andere enkel via FB,zhet meisje is franstalig dus lang leve google translate zo zie ik de dames nog regelmatig terug en deze zomer wil ik ze graag allebei nog eens opzoeken, als ik het nog een keer aandurf, doet toch altijd pijn.