Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnnemiekvM schreef:Sorry maar ik vind het niet eerlijk dat je wilt rijden. Denk eerder aan mennen.
Beauty_J schreef:mensen die maar max 80 kilo op dr paard wille hebben moeten maar leker geiten wollen sokken gaan breien!!..
een pony oke!!.. een klein rank paardje oke.. maar een lekkere kwpn-er .. kan PRIMA!!!
ik ben gvd 180 groot en 95 zwaar.. ben ik te dik te zwaar voo rmijn vorige paarD???
sodemieter toch een end op...
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
en om nog een beetje olie er bij op te gooien rijd ik nu ook nof is eens haflingers!!!
[ Afbeelding ]
dus kerel lekker zoeken naar iemand die geen sokken hoeft te breien.
je bent niet te zwaar om op een paard te mogen zitten..
en de mensen die dit zeggen mogen zich schamen, stelletje uitgemergelde etheopiers!!
ga je dit ook tegen dat meisje zeggen die op die mooiste paard van bokt rijd(varnoldi)
en zz zwaar rijd??... die lijkt me ook wel wat stevig maar absoluut niet dik.. en die zal vast en zeker ook de grens van 80 overschrijden..
dus brand maar los.. ik ben 95!! envoordat je je scheur los trekt check de foto's
Ashleytjuhh schreef:ik vind sommige mensen echt respectloos hier reageren bah en typisch bokt weer.
niet iedereen is gezegend met een dun/normaal lijntje. en sommige mensen zijn nou eenmaal steviger in bouw dan een ander. denk ook een aan mensen met zware botten. en idd hoe langer iemand is hoe zwaarder die zal wegen. kijk eens naar sommige amerikaanse westernruiters zeker niet de dunste
TS hoop dat je snel iets zal vinden
Anoeska schreef:Ashleytjuhh schreef:ik vind sommige mensen echt respectloos hier reageren bah en typisch bokt weer.
niet iedereen is gezegend met een dun/normaal lijntje. en sommige mensen zijn nou eenmaal steviger in bouw dan een ander. denk ook een aan mensen met zware botten. en idd hoe langer iemand is hoe zwaarder die zal wegen. kijk eens naar sommige amerikaanse westernruiters zeker niet de dunste
TS hoop dat je snel iets zal vinden
Ik heb helemaal niks tegen (te) dikke/zware mensen. Moet iedereen voor zich weten. Vind het alleen oneerlijk om met te veel gewicht (en dat is per paard afhankelijk) op een paard te gaan zitten.
Ik vind de TS dan ook een beetje egoistisch als hij aangeeft dat mensen die het er niet mee eens zijn, maar niet meer moeten reageren. Dan hou je jezelf een bord voor je kop. Het zou iemand van 130 kilo sieren als 'ie z'n eigen beperkingen kent. Dat je zelf te zwaar bent is vervelend, maar moet je helemaal zelf weten. Ik vind dat je dan niet een paard kan 'opzadelen' met een ongezond gewicht.
Beauty_J schreef:Anoeska schreef:Ik heb helemaal niks tegen (te) dikke/zware mensen. Moet iedereen voor zich weten. Vind het alleen oneerlijk om met te veel gewicht (en dat is per paard afhankelijk) op een paard te gaan zitten.
Ik vind de TS dan ook een beetje egoistisch als hij aangeeft dat mensen die het er niet mee eens zijn, maar niet meer moeten reageren. Dan hou je jezelf een bord voor je kop. Het zou iemand van 130 kilo sieren als 'ie z'n eigen beperkingen kent. Dat je zelf te zwaar bent is vervelend, maar moet je helemaal zelf weten. Ik vind dat je dan niet een paard kan 'opzadelen' met een ongezond gewicht.
volgens mij snap je het niet helemaal als je 2.10 m bent is 130 kg egt geen ongezond gewicht slimmerd!!... heb eerder medelijden met mensen die een paard in hun mond trekken, dan iemand die gewoon lekker wil rijden,... tuurlijk ga je geen 130 kg op een c pony zette maar een gemiddeld paard, kan dat prima aan....
dus oneerlijk?? dat zijn de mensen hier op bokt...met hun maatje 34
Beauty_J schreef:nou als die in de buurt woonde, had ik er nog wel 1 voor hem... domme geiten wollen sokken gelul hier.
bethje31... thnx... heb dr verkocht helaas:(:O