Die in de uitverkoophoek lagen waren vooral brede, en ik had in die gang een mooie smalle met bont gevonden. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Die in de uitverkoophoek lagen waren vooral brede, en ik had in die gang een mooie smalle met bont gevonden.
. Had uiteindelijk alleen een showhoofdstel en knopsporen op mijn lijstje staan, beide gevonden. Ook nog een tas voor mijn showblouses meegenomen (niet gepland maar wel erg handig om ze netjes mee te kunnen nemen op wedstrijd).
(nou ja, net voor 10 uur), kon meteen doorlopen naar binnen en stond binnen een half uur weer buiten..... Toen was het nog rustig maar terwijl we naar de auto liepen kwamen er erg veel mensen aanlopen die naar binnen gingen.... xtostarlight schreef:Ik had ook iemand gewezen op dat gangpad bij de zadels waar extra singels lagenDie in de uitverkoophoek lagen waren vooral brede, en ik had in die gang een mooie smalle met bont gevonden.

xtostarlight schreef:Haha graag gedaan hoor, ja ook wat prijsgunstiger he
De mijne is iig langer dan mn andere, dus hoop maar dat ie past
AnitaOneill schreef:Ben ook geweest, niets gekocht, vond de rij veel te lang. Ga van de week nog een keer terug denk ik, heb nog aardig wat spulletjes nodig, ben net pas over gegaan naar western.
Kaspar schreef:De mijne past perfect en idd de prijs was heel wat beter gelukkig (schrok me al dood bij de kassa van het totaal bedrag).
Ik had thuis alles opgemeten en ben gewapend met een rolmaat gaan winkelen.
Alles voor aankoop opgemeten om er zeker van zijn dat het paste. Geen domme actie geweest vind ik zelf
al werd ik wel soms erg gek aangekeken
Geen domme aankopen iig dus haha xtostarlight schreef:Dat is juist slim![]()
Singel scheelt ongeveer 10 cm dus zal wel passen hoor, maar ik had niet de intentie om een singel te kopen dus had hem ook niet opgemeten![]()
Ik ging gewoon met het idee ik zie wel wat ik tegenkom, was namelijk nog nooit naar de kerst sale geweest dus wist totaal niet wat ik kon verwachten.
Heb me gelukkig in kunnen houden met de hoofdstellen, pads niet direct nodig en wilde touwteugels maar heb alleen die hele dikke kunnen vinden dus viel ook weer mee.
De beugels ben ik echt serieus heel blij mee en de singel ook als ie pastGeen domme aankopen iig dus haha
Buitenzorg schreef:Kaspar schreef:Ik had thuis alles opgemeten en ben gewapend met een rolmaat gaan winkelen.
Whahaha, ben ik blij dat ik niet de enige "gek" was die dat deed! Ik had ook thuis mijn singel opgemeten en heb in de zaak allerlei inchmaten staan meten met mn rolmaat

Kaspar schreef:Ik had bewust een 'boodschappenlijstje' gemaakt waar ik van mezelf niet vanaf mocht wijken. Vriend ook meegenomen en die heeft me keurig in bedwang gehouden. Ik had zelfs nog en beetje van mijn spaarcentjes over![]()
Heb je dat rek met die dunne touwteugels niet gezien dan? Zaten echt hele mooie tussen en betaalbaar.
Kijk anders een op http://www.dierinpastel.nl, hier kun je je teugels betaalbaar laten vlechten in jou kleur. Hier heb ik de mijne ook vandaan.
Waar ergens? Bij de bitten in de buurt ben ik nl niet geweest vanwege gekkehuis en bij de gewone teugels volgens mij ook niet. Was allang blij dat ik weer adem kon halen haha dus heb dat gedeelte maar overgeslagen.
Share schreef:Jeempie de peempie wat was t drukkkkkk ook 2 uur in de rij gestaan... maar sjee wat is de CM ineens duur geworden joh. gewoon 10tje duurder dan vorig jaar. had een super mooi continental hoofdstel gekocht... was er zó blij mee.. past ie niet...
iemand intresse?
Kaspar schreef:xtostarlight schreef:Dat is juist slim![]()
Singel scheelt ongeveer 10 cm dus zal wel passen hoor, maar ik had niet de intentie om een singel te kopen dus had hem ook niet opgemeten![]()
Ik ging gewoon met het idee ik zie wel wat ik tegenkom, was namelijk nog nooit naar de kerst sale geweest dus wist totaal niet wat ik kon verwachten.
Heb me gelukkig in kunnen houden met de hoofdstellen, pads niet direct nodig en wilde touwteugels maar heb alleen die hele dikke kunnen vinden dus viel ook weer mee.
De beugels ben ik echt serieus heel blij mee en de singel ook als ie pastGeen domme aankopen iig dus haha
Ik had bewust een 'boodschappenlijstje' gemaakt waar ik van mezelf niet vanaf mocht wijken. Vriend ook meegenomen en die heeft me keurig in bedwang gehouden. Ik had zelfs nog en beetje van mijn spaarcentjes over![]()
Heb je dat rek met die dunne touwteugels niet gezien dan? Zaten echt hele mooie tussen en betaalbaar.
Kijk anders een op http://www.dierinpastel.nl, hier kun je je teugels betaalbaar laten vlechten in jou kleur. Hier heb ik de mijne ook vandaan.
yildiz schreef:Ben uiteindelijk toch wel blij dat ik dan niet gegaan ben (klinkt mij als iets te druk!). Moet nog een hoed hebben, maar wil dan wel advies hebben, daar kun je natuurlijk naar fluiten als het zo druk is..