[WN] Sale bij Artur. Wie gaat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xtostarlight

Re: Sale bij Artur. Wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:22

Ik had ook iemand gewezen op dat gangpad bij de zadels waar extra singels lagen :D Die in de uitverkoophoek lagen waren vooral brede, en ik had in die gang een mooie smalle met bont gevonden.

CZpaint_av

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:22

Ik heb me goed ingehouden *D . Had uiteindelijk alleen een showhoofdstel en knopsporen op mijn lijstje staan, beide gevonden. Ook nog een tas voor mijn showblouses meegenomen (niet gepland maar wel erg handig om ze netjes mee te kunnen nemen op wedstrijd).
Was er al vroeg :Z (nou ja, net voor 10 uur), kon meteen doorlopen naar binnen en stond binnen een half uur weer buiten..... Toen was het nog rustig maar terwijl we naar de auto liepen kwamen er erg veel mensen aanlopen die naar binnen gingen....

Redseven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:23

Ben ook geweest, niets gekocht, vond de rij veel te lang. Ga van de week nog een keer terug denk ik, heb nog aardig wat spulletjes nodig, ben net pas over gegaan naar western.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:39

xtostarlight schreef:
Ik had ook iemand gewezen op dat gangpad bij de zadels waar extra singels lagen :D Die in de uitverkoophoek lagen waren vooral brede, en ik had in die gang een mooie smalle met bont gevonden.

Dat was ik je stond achter me in de rij.
Ben je heeeeeelll dankbaar wat deze singel zocht ik eigenlijk

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:42

Haha graag gedaan hoor, ja ook wat prijsgunstiger he :P
De mijne is iig langer dan mn andere, dus hoop maar dat ie past :=

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:44

Heb (bijna) alles van mijn lijstje. Nieuwe sporen, neoprene singel en zadelcaddy. De zadeltas leek me superonhandig dus die heb ik laten liggen. Heb wel een nylon tie strap en ik heb onwijs gave laarzen gevonden! Stond niet op mn lijstje, maar omdat de zadeltas tegenviel heb ik ze toch maar meegenomen! :D

Heb behalve Bo (Zack) geen bokker gezien... Misschien volgend jaar meer boktpetjes? :P

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:46

Ik ga dinsdag. Ik hoop dat er dan nog een paar handschoenen te vinden zijn en ik wil kijken naar een elastische singel. Ik rij nu met neopreen, maar ik heb elke keer ruzie met aansingelen.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:49

xtostarlight schreef:
Haha graag gedaan hoor, ja ook wat prijsgunstiger he :P
De mijne is iig langer dan mn andere, dus hoop maar dat ie past :=

De mijne past perfect en idd de prijs was heel wat beter gelukkig (schrok me al dood bij de kassa van het totaal bedrag).
Ik had thuis alles opgemeten en ben gewapend met een rolmaat gaan winkelen.
Alles voor aankoop opgemeten om er zeker van zijn dat het paste. Geen domme actie geweest vind ik zelf
al werd ik wel soms erg gek aangekeken :D

chicopicaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:50

AnitaOneill schreef:
Ben ook geweest, niets gekocht, vond de rij veel te lang. Ga van de week nog een keer terug denk ik, heb nog aardig wat spulletjes nodig, ben net pas over gegaan naar western.

Ik ben dus niet de enige die niet in de rij is gaan staan.... Ik had ook niet veel spullen nodig.. ik stond eerst in de verkeerde rij , alleen contant betalen , en om daarna aan te sluiten om nog eens 2 uur in de rij te gaan staan , nee bedankt :'(

Arrows

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:52

jaaa het was ZOOO druk, ben wel bijna helemaal geslaagd.
heb ook 1,5 uur in de rij gestaan, maar 't was 't wel waard haha.

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:53

XxNadiehxX schreef:
jaaa het was ZOOO druk, ben wel bijna helemaal geslaagd.
heb ook 1,5 uur in de rij gestaan, maar 't was 't wel waard haha.

Ja haha zeker, ben ook super blij met me spullen *D

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:55

Kaspar schreef:
De mijne past perfect en idd de prijs was heel wat beter gelukkig (schrok me al dood bij de kassa van het totaal bedrag).
Alles voor aankoop opgemeten om er zeker van zijn dat het paste. Geen domme actie geweest vind ik zelf
al werd ik wel soms erg gek aangekeken :D

Dat is juist slim :D
Singel scheelt ongeveer 10 cm dus zal wel passen hoor, maar ik had niet de intentie om een singel te kopen dus had hem ook niet opgemeten :P
Ik ging gewoon met het idee ik zie wel wat ik tegenkom, was namelijk nog nooit naar de kerst sale geweest dus wist totaal niet wat ik kon verwachten.
Heb me gelukkig in kunnen houden met de hoofdstellen, pads niet direct nodig en wilde touwteugels maar heb alleen die hele dikke kunnen vinden dus viel ook weer mee.
De beugels ben ik echt serieus heel blij mee en de singel ook als ie past :D Geen domme aankopen iig dus haha

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 19:59

Kaspar schreef:

Whahaha, ben ik blij dat ik niet de enige "gek" was die dat deed! Ik had ook thuis mijn singel opgemeten en heb in de zaak allerlei inchmaten staan meten met mn rolmaat :P

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:00

xtostarlight schreef:
Singel scheelt ongeveer 10 cm dus zal wel passen hoor, maar ik had niet de intentie om een singel te kopen dus had hem ook niet opgemeten :P
Ik ging gewoon met het idee ik zie wel wat ik tegenkom, was namelijk nog nooit naar de kerst sale geweest dus wist totaal niet wat ik kon verwachten.
Heb me gelukkig in kunnen houden met de hoofdstellen, pads niet direct nodig en wilde touwteugels maar heb alleen die hele dikke kunnen vinden dus viel ook weer mee.
De beugels ben ik echt serieus heel blij mee en de singel ook als ie past :D Geen domme aankopen iig dus haha

Ik had bewust een 'boodschappenlijstje' gemaakt waar ik van mezelf niet vanaf mocht wijken. Vriend ook meegenomen en die heeft me keurig in bedwang gehouden. Ik had zelfs nog en beetje van mijn spaarcentjes over :+
Heb je dat rek met die dunne touwteugels niet gezien dan? Zaten echt hele mooie tussen en betaalbaar.

Kijk anders een op http://www.dierinpastel.nl, hier kun je je teugels betaalbaar laten vlechten in jou kleur. Hier heb ik de mijne ook vandaan.

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:01

Buitenzorg schreef:
Kaspar schreef:

Whahaha, ben ik blij dat ik niet de enige "gek" was die dat deed! Ik had ook thuis mijn singel opgemeten en heb in de zaak allerlei inchmaten staan meten met mn rolmaat :P

Dan heb ik jou in de padgang een pad zien staan meten volgens mij :D
Jaaaa nu zie ik het in je profiel, jullie hadden dat hele leuke rimpel puppie hondje bij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:04

Ben ook weer terug. Was behoorlijk druk ja :D

Nieuwe showset gekocht, sporen, laarzen en nog wat dingen. Goede aanbiedingen haha

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:09

Mikk_ schreef:
Bic, Navajoo toch? Die is leeuk :D

ik geloof t wel jah...
is ook klein kinneke van mij....kimmetje :))

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:09

Kaspar schreef:
Ik had bewust een 'boodschappenlijstje' gemaakt waar ik van mezelf niet vanaf mocht wijken. Vriend ook meegenomen en die heeft me keurig in bedwang gehouden. Ik had zelfs nog en beetje van mijn spaarcentjes over :+
Heb je dat rek met die dunne touwteugels niet gezien dan? Zaten echt hele mooie tussen en betaalbaar.

Kijk anders een op http://www.dierinpastel.nl, hier kun je je teugels betaalbaar laten vlechten in jou kleur. Hier heb ik de mijne ook vandaan.

Hmm touwteugels?? :o Waar ergens? Bij de bitten in de buurt ben ik nl niet geweest vanwege gekkehuis en bij de gewone teugels volgens mij ook niet. Was allang blij dat ik weer adem kon halen haha dus heb dat gedeelte maar overgeslagen.
De site die jij noemt van dierinpastel ken ik, dat is niet helemaal wat ik zoek.

Bedacht me net dat ik dinsdagmiddag vrij ben, misschien dat ik nog eens op en neer rij dan. Dinsdags minder druk begrijp ik uit dit topic?? :P

IndianVegas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-09 20:11

Share schreef:
Jeempie de peempie wat was t drukkkkkk ook 2 uur in de rij gestaan... maar sjee wat is de CM ineens duur geworden joh. gewoon 10tje duurder dan vorig jaar. had een super mooi continental hoofdstel gekocht... was er zó blij mee.. past ie niet... ;(

iemand intresse?

Afbeelding
Afbeelding

WoW erg mooi hoofdstel.. ik zoek alleen een 1 of 2 oors anders wist ik het wel!

Arrows

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:11

oh die rimpelpuppie heb ik ook nog geaaaaaait :)

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:14

Ik heb hem ook gezien echt een schatje :D

chicopicaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:15

hey die rimpelpup heb ik ook nog gezien !

Mikk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:17

Ik heb de rimpelpup ook gezien, hij was keischattig! :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:17

Kaspar schreef:
xtostarlight schreef:

vlechten die ook mecate?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-09 20:18

yildiz schreef:
Ben uiteindelijk toch wel blij dat ik dan niet gegaan ben (klinkt mij als iets te druk!). Moet nog een hoed hebben, maar wil dan wel advies hebben, daar kun je natuurlijk naar fluiten als het zo druk is..

Was best wel tijd voor hoor :j
Waren trouwens hele goede aanbiedingen. Zag een hoed van 270 naar 100 etc.