Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vera schreef:CC, wat is in jou ogen normaal?

. Alle takken van paardensport hebben minder leuke aspecten. Absoluut en helaas. CherokeeChum schreef:Maar dat is mijn smaak,en wat een ander vind ,daar is hij vrij in.

Heb de 2e niet gekeken, geen zin in.. De eerste bleef mijn aandacht vasthouden, ondanks dat ik geen pleasure-mens ben.. Zoals sommigen hier weten 
Als Ruf pleasure-gefokt was had ik het wel geweten!
MissMelTT schreef:Als hier het eerste filmpje geweldig gevonden wordt dan zullen onze swingende knollies vast niet in de smaak vallen. Die bewegen veels te veel....da's vast niet goed

Vera schreef:CherokeeChum schreef:Maar dat is mijn smaak,en wat een ander vind ,daar is hij vrij in.
Aha, dat is heel wat anders dan te roepen dat "het niet normaal " is.
Zoals gezegd geldt dat voor elk ras; van Hackney tot draver.....
MissMelTT schreef:Kan je er een lekkere buitenrit aan vast knopen.Of doen je jullie daar niet meer aan?
Beetje nutteloze opmerking, vind je niet? Je oordeelt gelijk over iedereen, beetje jammer.. 
Een 'reining'-jog is trouwens wat anders dan wat ze graag in de pleasure zien.. Maar ik ga me er als Reiningruiter niet meer mee bemoeien, de 'kenners' mogen het nu verder voeren.. Anders ga ik domme dingen zeggen en krijg ik weer een OW..