Niels schreef:Vergeet de klapperpistolen dan niet Jos!
hee joh
dan schrikken de paarden . Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vera schreef:In het topic van Westex in WN ITP ben ik de enige die het gejoel en gegil niet leuk vond![]()
Dus het ligt aan de koibois zelf dat we het imago in stand houden....

Vera schreef:Ja Jos, leuk!!!! Ik heb nog een suede franje rokje
Humble talent; dat is Amerika en komt vanuit het hart & tradition.
Wij nuchtere Nederlanders moeten dat niet na willen doen en het al zeker niet zo gaan presenteren dat we altijd als een stelletje randdebielen joelend en zwaaiend met onze hoed over de bakrand hangen
Niels schreef:HumbleTalent schreef:De westernexperience in de brabanthallen houdt het cowboy gehalte ook hoog..de verpestende sources zijn de wereld nog niet uit..
He, dan niet je post aanpassen waardoor mijn post nergens meer op slaat![]()
, kijk maar er staat geen edit bij mijn post...HumbleTalent schreef:en daarmee wil je zeggen....? dat bij een demo het stil moet wezen, maar als we naar echte reining gaan kijken we ineens moeten gillen en joelen?
Als het op een demo niet mag, dan ook niet tijdens de proef.. wordt een dooie boel dat nk
HumbleTalent schreef:al besteldnee das linedancen.. blousje is trouwens wel iets voor rom..
HumbleTalent schreef:We doen alles van Amerika na, we rijden volgens hun regels, hun tack, hun paarden, hun verenigingen, maar niet hun aanmoedigingen? Nee dat is dan te ver?