Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:Oeh die Tomtom. Handig. Zeker voor horsemanship. Ben altijd de weg kwijt na pilon twee. En ik bid dat je niet hoeft af te stappen voor bitcontrole, want ik kom er zonder krukje niet meer op. Dat is met Lan al zo, maar Wiz moet je me met een kraan optakelen dan. En dan wordt het inschrijfgeld zo hoog![]()
mijn ras is echt een prutras. Best wel hoog. Komt alleen in effen kleuren. Weinig palomino of dun of zo. Maar voordeel. Donkerbruin is weinig poetsen. Wel lekkere verende gangen. En allergrootste voordeel. Ik vind ze leuk 

MidnightPSan schreef:O, ik heb het alleen over het % QH bloed in de Appaloosa''s, de meeste hebben veel minder dan 7/8 ap bloed in de viede generatie. niet rot bedoeld hoor alleen een opmerking.
ik ben gek op ap's vooral blanket is erg mooi, Midnight heeft vorig jaar een ap nakomeling gekregen, zwart hengstje met twee mooie witte billen.
heel leuk is ie
silvester schreef:Sassy schreef:Kan me herinneren dat heel in de begintijd van het westernrijden in Nederland iemand het heel goed deed met een NF, kom alleen niet meer op de naam...wellicht dat er hier mensen nog wel weten wie ik bedoel.
Jan van Soldt met Rocket
MidnightPSan schreef:wat mij het meest verwonderd is dat mensen zoooo opgewonden worden van dit soort topics, het lijkt hier de lagere school wel.
Sonja schreef:Compleet ontoerekeningsvatbaar, gewoon afschrijven. Ook gerust een sprongetje of een cross tussendoor trouwens