Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anya schreef:eh Expo Hengelo heeft helemaal geen bodem. Die wordt aangevoerd.(en de loonwerkers zitten er toevallig zeer dichtbij dus zo duur zal het niet zijn). En als het voor zo'n situatie kan, dan kan het ook voor een hele grote westernwedstrijd.
.

Citaat:publiek, media en sponsors.” Die laatsten zijn
overigens verantwoordelijk voor de dekking
van ongeveer 75 procent van de begroting van
Expo on Horse, die tussen de vijf en zes euroton
bedraagt. “Die moet je dus koesteren en entertainment
bieden. We halen heel veel sponsors
uit het westen. Die doen dat onder meer omdat
wij hun relaties niet alleen paardensport van
hoog niveau bieden, maar ook een volledig
weekeindje Twente. Met uitstapjes naar bijvoorbeeld
Twickel, Ootmarsum en andere toeristische
trekpleisters. Daarmee doen we ook
nog aan Twente-promotie. Dat aspect zouden
we nog verder uit kunnen bouwen, bijvoorbeeld
door onze standhouders een soort eigen winkelcentrum
in het Expo Center in te laten richten
waar de relaties van onze sponsors inkopen
kunnen doen of zich in een schoonheidssalon
kunnen laten behandelen.”
Anya schreef:En nog aanvullend:
Neemt niet weg dat ik het raar blijf vinden dat de FNW bepaalt hoeveel onderdeeltjes jij mag uitschrijven voor de door jou georganiseerde show.
Dat is boks... Citaat:Alleen vind ik dat iemand die in dit soort onderwerpen reageert moet begrijpen dat dit mogelijk door veel mensen wordt gelezen. Ik ben er voorstander van om die discussie met een bestuur te voeren en niet tegen een bestuur.
Ik ben ook vóór openheid en snap al nooit waarom over sommige dingen soms zo "geheimzinning" gedaan moet worden.
En dan op elke show starten waar NSBA uitgeschreven wordt, wat al veel in Belgie en Duitsland gebeurd.
Hij heeft zijn bericht weer verwijderd, maar Rob had een bericht geplaatst waarin stond dat ik het mis heb, op alle fronten. Maar ik heb een email aan de NSBA geschreven met de vraag of een organisatie als bijvoorbeeld de DPHC ook gewoon NSBA klasses uit mag schrijven en het antword daarop is ja.