sflj schreef:Van mij mag het afgeschaft worden! De paarden vragen er al niet om maar de koeien al helemaal niet om door een stelletje amateuristische wannabee-hobby-weekendcowboys in de stress (en erger dus) gejaagd te worden!
Ik hoef het niet meer te zien!
Amen~!
crazycactus schreef:Er was een sporengatencontrole na de working cowhorse...
Draai je nou eens om en denk eens na wat hier staat.....
Je heb het over "paardensport", mensen die 'van paarden houden' ??
Ongelofelijk hoe triest dit is. Ik lees niets anders dan ruiters die rukken, plukken en prikken.... en die durven te zeggen dat ze van hun paard houden?

Cowboy_jc schreef:men Marathon, want die mensen raggen die arme paarden ook overal maar doorheen.
of naar military/cross-country, want daar worden die paarden ook maar door elke soort hindernis heen gedramd.
of die vervelende springers die hun paarden op hindernissen laten vallen.
of ..... (nou vul zelf maar verder aan.)
En omdat zij het ook doen is het maar geoorloofd? Dan rossen wij er ook maar lekker op los? Zij doen het tenslotte ook!
Kom nou, wat een kortzichtig gebazel.

hebbes ik heb dé oplossing hang overal camera's neer in de stallen in de inrijbak in de kantine in de westernshop standjes tent in het zand in de koeien paddock in de show arena echt overal in elke hoek en elk gat van boven tot onder en zijwaards her en der van links naar rechts en onderste boven en dan alles maar dan ook alles 24/7 opnemen sticky's genoeg en hebben we uren kijk plezier en kan een special pro team precies zien wie watwat doet ohja de privaat huisjes met stortkoker niet meegeteld dat is ietsjes te intiem.
Daarna hoorde ik over 9 koeien die uit de wedstrijd waren gehaald en 3 koeien die omvallen. In welk tijdsbestek dit gebeurt maakt mij geen reet uit, het gebeurt en dat is niet nodig.