en gisteren nog lekker gewandeld met haar, kan niet wachten om straks lange ritten te maken! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en gisteren nog lekker gewandeld met haar, kan niet wachten om straks lange ritten te maken! Bellatrix schreef:Je deed het goed op Spark! Knappe combinatie hoor!
Maar je eigen merrie is ook reteknap!!
Was een grappig paard! Haha jah totaal wat anders mijn mooie meisje 
elsa91 schreef:Chriske altijd fijn als je zo gemotiveerd bent en het met je eigen ook lukt!
De jouwe weer helemaal door de APK, fijn dat het rijden fijn ging!
Lijkt me heel gezellig om eens mee te gaan. 

Mooie resultaten.
Van de week was het weer flink drammen omdat ze te graag hard wil gaan in galop maar daar gisteren en vandaag wat meer aandacht aan besteed. Er zijn weer foto's gemaakt dus er komt nog een topic maar deze wilde ik alvast delen 

en je vraagprijs? Mag ook via pb Amanda schreef:heb je die metallic blanket nog? Op bokt mp stond hij gereserveerd. Dan heb ik eventueel wel interesse maar dat moet ik vanavond even overleggenNou, ik heb mijn lidmaatschap bij de Wran officieel opgezegd per 1 januari
Nu al mijn wedstrijdspullen in de verkoop gooien. Dus als iemand nog iets zoekt?
Chaps mt 44, 3 showblousen (2x mt 42, 1x mt 44), metallic blanket, onderlegpad van Cavallo, leren halster met leadline, heb ook nog 2 Billy allen snaffles mt 12,5.
Alleen mijn hoofdstel hou ik. Die gebruik ik nog als ik in de bak train

Ik meld mij hier ook even. Inmiddels 7 jaar westernpaardjes aan het rijden, het laatste jaar vooral reining gericht. Bijrijdpaardje is ook reining gefokt (althans dat is mij vertelt, heel veel verstand van stambomen heb ik niet
). Nu druk mijn opleiding aan het afronden, inmiddels 3 banen in de pocket en per 1 juli mag ik haar mijn eigen quarter noemen!
Hard werken, maar ze is het dubbel en dwars waard! Heb helaas zelf niet echt kwalitatieve foto's van haar nog, de bovenste door dvfotografie(?) heb ik dan ook even van de huidige eigenaar gepikt. Is dan ook al een wat ouder kiekje.
De andere twee zijn screenshots uit een filmpje van afgelopen week.