[WN] Help, waar vind ik toch een bijrijder, Western ervaren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 11:51

Deb0raa schreef:
Ik ben ook al heel lang opzoek naar een westernpaard om te verzorgen/bijrijden in de omgeving van Zoetermeer en Berkel en Rodenrijs (zuid-holland)...
Ik kan jullie vertellen dat dit ook niet makkelijk is!
Dus als jullie iets zien of horen dan hoor ik dat graag!!!

Even een paar Posts terug naar boven staat een paardje in Stompwijk.
Dat is echt kei dichtbij Zoetermeer, kan je fietsen!
Ik zou zeggen, leg even contact.

Anoniem

Re: Help, waar vind ik toch een bijrijder, liefst Western ervar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 13:00

Ook hier nog altijd niemand. Maar ach...mn lieve merrie wordt iig 1x per week gereden en vermaakt zich verder opperbest, dus ik laat t er maar bij. Ik hoef er ook niet aan te verdienen, maar ik wil wel dat een bijrijder zelf lessen betaald (1x per maand) en het lidmaatschap bij de vereniging voor gebruik van de bak. Dus gratis gaat hier helaas niet.

Deb0raa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 13:01

MiReRe schreef:
Deb0raa schreef:
Ik ben ook al heel lang opzoek naar een westernpaard om te verzorgen/bijrijden in de omgeving van Zoetermeer en Berkel en Rodenrijs (zuid-holland)...
Ik kan jullie vertellen dat dit ook niet makkelijk is!
Dus als jullie iets zien of horen dan hoor ik dat graag!!!

Even een paar Posts terug naar boven staat een paardje in Stompwijk.
Dat is echt kei dichtbij Zoetermeer, kan je fietsen!
Ik zou zeggen, leg even contact.

Heb ik al gedaan

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 13:20

skippy1 schreef:
Ook hier nog altijd niemand. Maar ach...mn lieve merrie wordt iig 1x per week gereden en vermaakt zich verder opperbest, dus ik laat t er maar bij. Ik hoef er ook niet aan te verdienen, maar ik wil wel dat een bijrijder zelf lessen betaald (1x per maand) en het lidmaatschap bij de vereniging voor gebruik van de bak. Dus gratis gaat hier helaas niet.

Dat zou ik ook best willen doen, lijkt me ook een goede deal, niets geks aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 22:25

Prima deal lijkt me.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 22:30

Tja en toch lukt t ook hier niet om iemand te vinden. Ben ook gestopt hoor met actief zoeken, komt er iemand dan is t goed, komt er niemand dan is t ook goed, Biebje vermaakt zich prima! :j

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 22:34

Ik had het juist andersom! Ik zocht heel lang een bijrijdpaardje omgeving Nijmegen, maar elke keer als ik op marktplaats een leuk beestje zag en mailde, kreeg ik geen antwoord of maar een paar mailtjes en daarna was het weer over. Het is uiteindelijk wel gelukt! Dus gewoon blijven proberen, er komt vast ooit wel de ideale bijrijder :D

Deb0raa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 22:48

Nou soms ligt idd de oplossing op de loer!
Zaterdag ga ik bij Jessie van Miss_Fancy kijken of het klikt.
Als het klikt ga ik Jessie waarschijnlijk 2 dagen in de week bijrijden!
HELEMAAL HAPPYYYY!!!!

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 22:57

Ik heb een jaar gezocht naar een verzorgpaardje :(. Na een jaar dacht ik laat ik een advertentie plaatsen en een week later had ik een verzorgpony en gratis (rijd er om de week op).Verzorg haar één keer in de week. Ik ben zo blij met haar en vooral omdat ik moet stoppen op de manege omdat het te duur is :(.
Als iemand nog een paard/pony heeft in Zoetermeer of Stompijk die beweging nodig heeft aandacht of bereden moet worden voor niet zoveel geld dan maken julie mij HEEL ERG BLIJ!! Wel ben ik best lang en stevig :o

Deb0raa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 23:21

zerline1997 schreef:
Ik heb een jaar gezocht naar een verzorgpaardje :(. Na een jaar dacht ik laat ik een advertentie plaatsen en een week later had ik een verzorgpony en gratis (rijd er om de week op).Verzorg haar één keer in de week. Ik ben zo blij met haar en vooral omdat ik moet stoppen op de manege omdat het te duur is :(.
Als iemand nog een paard/pony heeft in Zoetermeer of Stompijk die beweging nodig heeft aandacht of bereden moet worden voor niet zoveel geld dan maken julie mij HEEL ERG BLIJ!! Wel ben ik best lang en stevig :o

Ik heb een leuke shet in de aanbieding die je kan doen en mennen!

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 23:04

Door omstandigheden heb ik mijn paarden weg moeten doen, maar kan eigenlijk toch niet zonder. Ik ben dus ook op zoek naar een (liefst) westernpaard om te verzorgen/bijrijden..

Ben al van kinds af aan bezig met paarden (waarvan ik zelf 10 jaar lang zelf paarden heb gehad) en wilde juist de omscholing maken van Engels naar western, helaas heb ik dat dus nooit kunnen doen met mijn eigen paarden.

Ik woon zelf in Katwijk (ZH), dus als iemand iets weet in die richting dan hoor ik het graag. Het zou hierbij dan gaan om 1 à 2 keer per week. Thanks!

Pintopini

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:06

Nou _Luce, ik denk dat wij anders een afspraak moeten maken, ik heb 2 paarden een pinto (12jr) en een paint (SPB, 3jr) en zoek eigenlijk nog een verzorgster. Ik vraag geen geld maar wel dat je 1x per maand zou lessen. De paint (Finn) wordt rustig aan mee begonnen om zadelmak te maken, dus met hem zou het eigenlijk grondwerk betreffen, de pinto (Tris) zou het wel rijden betreffen. Beide paarden zijn al bekend met wedstrijden, Tris wordt/werd uitgebracht op L2 niveau op de rustige onderdelen. Evt wedstrijden starten is een mogelijkheid. Wij zijn flexibel en hopen juist een leuke combi te vinden! Paarden staan in Katwijk.

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:10

Pintopini, jammer dat je niet wat meer in de buurt staat, anders had ik je met alle liefde willen helpen!

Anouska15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-13 22:33

Ik ben ook weer rustig opzoek naar een paard om bij te rijden. Maar via MP is niks te vinden.
Zoekt er iemand nog een bijrijders in Eemnes? Ben 21 jaar en rij al vanaf mn 7e, misschien kunnen we contacten en elkaar verder helpen?

Groeten Anouska

naiomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 08:48

Hier nog een dame die zich aanbied. Rijd western sinds mijn 12e ( ben nu 27) diverse quarters gehad die ik verkocht heb wegens te weinig tijd. Diverse disciplines gedaan, reining, cutting, Pleasure.
In de buurt van bergen op zoom, meer info ff PBen ;)

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:46

Pintopini schreef:
Nou _Luce, ik denk dat wij anders een afspraak moeten maken, ik heb 2 paarden een pinto (12jr) en een paint (SPB, 3jr) en zoek eigenlijk nog een verzorgster. Ik vraag geen geld maar wel dat je 1x per maand zou lessen. De paint (Finn) wordt rustig aan mee begonnen om zadelmak te maken, dus met hem zou het eigenlijk grondwerk betreffen, de pinto (Tris) zou het wel rijden betreffen. Beide paarden zijn al bekend met wedstrijden, Tris wordt/werd uitgebracht op L2 niveau op de rustige onderdelen. Evt wedstrijden starten is een mogelijkheid. Wij zijn flexibel en hopen juist een leuke combi te vinden! Paarden staan in Katwijk.

Je hebt PB :-D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 15:48

Pintopini schreef:

Ahhh als ik dit nou 4 maanden geleden wist was ik zeker gekomen! Vind Tristan zo leuk!

Pintopini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 19:13

Haha Renée
zag toen je vraag hier staan maar toen was je net voorzien.

Maar wie weet heb ik nu ook een leuke verzorgster gevonden!

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 12:46

Ik ben nog opzoek naar iemand die mij zou willen helpen met mijn paint en arabier. Beide worden/werden uitgebracht op L2 niveau. Paarden staan in nieuw vennep

pep_chinook

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 22:13

Toch weer zoekende.

Wij zoeken een leuk persoon die rustig en recreatief met onze merrie wil rijden en verzorgen ( ook mesten ) meer info per pb.

_Luce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:26

Vanmiddag ga ik kijken bij Pintopini haar paarden, heb er echt super veel zin in! Hoop dat er een klik is en dat ik dus straks voorzien ben :-) heb er een goed gevoel over in ieder geval :-)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:29

Luce have fun! Tristan is echt leuk!

playboysches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:29

Ik ben opzoek naar een bijrijdster die recreatief western wil rijden met mijn quarter. Ze staat in Amstelveen.

Pintopini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 11:54

Nog een paar uurtjes Luce!!

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-13 13:49

_Luce schreef:
Vanmiddag ga ik kijken bij Pintopini haar paarden, heb er echt super veel zin in! Hoop dat er een klik is en dat ik dus straks voorzien ben :-) heb er een goed gevoel over in ieder geval :-)

Wow Luce! Wat gaaf! Pintopini is een ontzettend leuk mens! En haar man ook! En haar kindje is een dotje en haar paarden zijn te gek! Kan je niet anders dan veel plezier wensen vanmiddag!