Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amanda schreef:Wauw, heel erg gaaf!Ik vind de Freemax zo fijn omdat het zo fijn vormt naar de rug, aanpasbaar is en toch stevig.
Even spammen
[UK] [TEK/SCH] knappe Jim.
Amanda schreef:Ik vind de Freemax zo fijn omdat het zo fijn vormt naar de rug, aanpasbaar is en toch stevig.
Even spammen
[UK] [TEK/SCH] knappe Jim.
DubbelDun schreef:Of hij vind de vrijheid zo lekker aanvoelen dat ie van vreugde wat bokt
Leo schreef:Ik ga zaterdag op Equiday de Freemax zadels weer eens goed bekijken. Ik heb voor mezelf besloten dat wanneer mijn huidige (boom) zadel niet meer goed ligt, er een passessie met iig de Freemax moet komen. Ik vind het nog steeds een fijner idee dat het meevormt met de rug. Het zijn prachtige zadels!
DubbelDun schreef:Hetzelfde effect kun je krijgen met een boomzadel. Er zijn teveel dingen die mee tellen om een goede vergelijking te krijgen. Bijv. een foto in die duinen maar dan buiten bitloos óók boomloos
. Wedden dat ie dan ook zijn oortjes naar voren heeft
Maar jouw paard jouw keuze hoor.
Mijn ervaring is alleen dat mensen na een negatieve ervaring met één model/merk boomloos meteen ál het boomloos afzweren, terwijl ze dat met 'boom' nooit zouden doen. Dan wordt er gewoon naar een ander boomzadel gezocht.