Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amanda schreef:Ranch Riding mag wat minder laag. Misschien is dat nog een idee
Retjethorse schreef:xXutopiaXx: Haha, ik heb een Akhal Teke die heel graag met haar hoofd in de lucht loopt.Ze valt ook nogal snel op de voorhand zodra ze zakt.
xXutopiaXx schreef:Ja, Akhal Teke heeft dan ook weer vlakke gangen, dus pech haha.Retjethorse schreef:xXutopiaXx: Haha, ik heb een Akhal Teke die heel graag met haar hoofd in de lucht loopt.Ze valt ook nogal snel op de voorhand zodra ze zakt.
Oja haha, dat ras lijkt me ook erg lastig laag te rijden.. En dat op de voorhand vallen klinkt ook bekend. Voordeel van Tamme is dat ie dan wel weer best wat knie-actie heeftEn dus z'n voorpoten wel optilt haha
Je zadel ziet er wel heel comfortabel uit
Amanda schreef:Dit!Ik vind het vooral heel zacht (en goddelijk) aanvoelen aan mijn achterste![]()
xXutopiaXx schreef:Haha oeps.Amanda schreef:Ik vind het vooral heel zacht (en goddelijk) aanvoelen aan mijn achterste![]()
Dat is ook wat waard hahaha
Mijn zadel is nu ook nog keihard!! Maar ik moest ff snel een zadel hebben, want stond helemaal niet op de planning om een Quarter te kopenDus deze tzt maar 's inruilen ofzo...