Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXutopiaXx schreef:Ohh heerlijk ook Chriske!! Mooie Friezeloortjes.. hou ik ook wel van![]()
[ [url=m/7kvL8Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien toch mijn westernset ook eens bij hem omgooien![]()
![]()
Dank voor de lieve woorden voor JayIk prijs mezelf ook zo gelukkig met hem! Kwam toevallig oude foto's tegen gisteren, toen was ik bij die vriendin op stal wezen kijken. Zij was zelf aan het werk en ik moest iets vragen aan de trainer, dus toen had ik wat fotootjes van haar paard gemaakt, zodat ze d'r maatje even kon zien vanaf werk
En toen zag ik toch zo'n mooie donkerbruine (toen nog) hengst... ook maar wat fotootjes van gemaakt
![]()
En nu staat ie bij mij op stal!! Ik was helemaal niet van plan om al een Quarter te kopen.. maar het liep zo.. en ik ben er toch zo blij mee!!
![]()
Zo leuk om dan die oude foto's weer terug te zien
Arthur is sowieso met de X-mas sale echt de moeite waard, ook als je zo'n end moet rijden! Hoe het nu is, zonder sale, durf ik niet te zeggen... Maar het is wel een hele toffe winkel
filly schreef:Dankjullie voor de info. hebben besloten te sparen en met kerst heen te gaan en zijn vandaag naar de divoza geweest. Ben thuis gekomen met een nieuwe pad (oude was door muizen aangevallen), een nieuwe vliegendeken met flinke korting, wat snoepjes voor de paardjes en een poetskist voor onze nieuwe aanwinst. Nadat Flash verkocht is wouden mijn ouders niet dat frizzle alleen kwam te staan dus hebben ze na lang denken besloten voor een shetlander te gaan om mee te gaan mennen. Dus hebben we deze mooie dame verwelkomt
[ [url=m/DTt7YO.jpg]Afbeelding[/url] ]
en eind april begin mij mogen we een shetland veulentje verwelkomen aangezien Fientje (de shet) drachtig is
Rije schreef:Shrek![]()
![]()
Ik heb eindelijk een Engels zadel kunnen vinden waar Daan mee loopt, dus nu maar 's kijken of de Hunter wat voor ons is. En a.s. zondag kür op muziek rijden. Dressuur ja, sorry![]()
Ben benieuwd...
Bellatrix schreef:Ik heb even op Special uitgestapt.
[ [url=m/d9auBd.jpg]Afbeelding[/url] ]
CubaLibre schreef:Ik heb vandaag mn puppy opgehaald bij de opfok
Morgen gaat hij onder het mes en dan komt hij maandag echt naar huis
Halster 1 (van zn moeder!): past niet!
[ [url=m/MtBy5o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Halster 2 (ook van zn moeder!) Past net maar dan ook maar net![]()
[ [url=m/ysRJb5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knapperdje (onder de laag zand, modder en mest)
![]()
[ [url=m/zm8z4D.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5tzMQG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Retjethorse schreef:chriske: Hmmm ik kan me voorstellen dat je dan niet dieper wilt, als ze erbij gaat liggen.![]()
xXutopiaXx: Ja doen!! Dat gaat sowieso prachtig en stoer zijn op die Fries!
filly: Wat leuk dat je ouders niet wouden dat Frizzle alleen kwam te staan. Leuk Shetje! Ik ben benieuwd naar het veulen!Geweldige naam als het een hengst gaat worden!
![]()
Rije: Veel succes zondag!
Bellatrix: Lekker zicht heb je daar!
CubaLibre: Gentle ziet er ook zo groot uit! Alles vlot gegaan met het transport?![]()
Veel succes morgen met de operatie!
Vandaag is mijn zadel toegekomen, dus dat moest vanavond gepast worden!
[ [url=m/Op8bKb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7LvjCh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonder cap is op eigen risico en verantwoordelijkheid!![]()
[ [url=m/ingHTd.jpg]Afbeelding[/url] ]
chriske schreef:Dat kan ik me goed voorstellen ja, ik zou ook iets krijgen als Aliaa met mijn zadel in het nat ging liggen.Hahah jah en als ik dan mijn zadel er niet op heb liggen vind ik het niet heeel erg, maar met zadel liever nietWat een mooi zadel, op naar heel veel mooie ritjes!
Leo schreef:Ik snap je gevoel, ik was ook altijd jaloers toen ik de Freemax ergens zag passeren.Ooooh dat zadelben helemaal niet jaloers hoor
xXutopiaXx schreef:Dank je!Wauw, wat een mooi zadel zeg!!!![]()
Puppy?! Wat een bink inderdaad al zeg CubaLibre.. hij is écht heel erg knap!!
Van 't weekend maar eens proberen hoe het zadel staat op Tammetje![]()
CubaLibre schreef:Fijn dat alles goed verlopen is! Ik kan me voorstellen dat het een raar zicht is om je knappe man zo te zien liggen. Op naar een vlotte revalidatie en dan kan hij rustig aan beginnen!Thanks all! Hij is nu voornamelijk vies en vooral zielig....
Vanmiddag is hij onder het mes geweest, ballen weg en chipjes weg en n uur daarna stond hij alweer terug in zijn box.
Best n raar gezicht om je paard zo te zien liggen:
[ [url=m/C3FtTm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier was hij net klaar en dat vond ik het engste stuk![]()
Maandag komt hij echt naar huis en ik heb vanmiddag heel penny gedaan:
[ [url=m/qhJb4n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder droogshampoo meegenomen want voorlopig kan ik m nog niet wassen en hij moet wel echt wat schoner worden
CubaLibre schreef:Thanks all! Hij is nu voornamelijk vies en vooral zielig....
Vanmiddag is hij onder het mes geweest, ballen weg en chipjes weg en n uur daarna stond hij alweer terug in zijn box.
Best n raar gezicht om je paard zo te zien liggen:
[ [url=m/C3FtTm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier was hij net klaar en dat vond ik het engste stuk![]()
Maandag komt hij echt naar huis en ik heb vanmiddag heel penny gedaan:
[ [url=m/qhJb4n.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder droogshampoo meegenomen want voorlopig kan ik m nog niet wassen en hij moet wel echt wat schoner worden
weslyjune schreef:Dat ziet inderdaad wel gek uit zo n paard op de kop met zijn benen vast. Ik heb gemist dat jij chipjes had, waar zaten die?
Ik organiseer 7 april een trailclinic voor gevorderden in Norg (Drenthe). We zijn met max 4 ruiters. De clinic duurt 3 uur met pauze tussendoor. Deborah Wittermans geeft de clinic.
Als er animo is kan daaraan vooraf ook wel een clinic voor starters L5-L3, de spullen en Deborah zijn er al. Zijn er mensen die interesse hebben?
xXutopiaXx schreef:Ziet er inderdaad uit als een fijn hulpmiddel zeg!! En wat gaaf om een Fries zo te zien lopen!!
Was even vergeten dat ik dit weekend ging carnavallen, en m'n paarden werden door anderen verzorgd.. dus nog geen tijd gehad om Fries in westernoutfit te testen