Je noemde hierboven ergens de hengst Chic Suprise. Lekker dan, ik heb eens gekeken en als ik ooit ga fokken met mijn arabierig typje, weet ik nu welke paard de beoogde papa is. Voor een braaf karakter, wat meer body en goed beenwerk.
Sicayes
Geplaatst: 02-04-20 12:35
Gimme_Joy schreef:
Oh ja dienblad . Aan mijn houding zijn nog wel wat verbeterpuntjes...
Ik ken het hoor Dan ben je zo gefocussed op dat alles met het paard goed gaat dat je vergeet 'zelf' te showen
Maar echt... En dat lachen als een boer met kiespijn...
Gimme_Joy
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-20 18:45
Oh oh oh wat hadden we een lol vandaag!
Eerst even een groomingbeurtje, want wag een haar komt er vanaf!
Toen gelongeerd en daarna een SAH pattern opgenomen voor een online wedstrijd. Hilarisch was het. 6 filmpjes, en iedere keer ging er wel iets anders mis hahaha!
Maar dit is hem geworden! (Bij een ander filmpje ging de turn mooier, maar het opstellen niet... kiezen of delen is het dan haha)
En we zouden niet team Joy zijn als er ook niet wat gekkigheid was!
Tot het einde en geluid aan...
Gimme_Joy
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-20 17:39
Heerlijk in de buitenbak gereden en daarna over het erf gestapt. En ze was natuurlijk weer oerbraaf
Ook nog even het HS proefje geoefend, en dat moet geen probleem vormen
Ze heeft het alleen zo warm! stond te pompen toen ik haar uit de paddock haalde. Dus na het rijden maar even gedouched. Die stomme winterjas moet er zo snel mogelijk af!
Laatst bijgewerkt door Gimme_Joy op 05-04-20 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt
Joy vind het ook allemaal wel best lijkt. Toch heel lief van dr . Verder zou ik ‘dienblad’ aan de binnenkant van je hoed tapen maaar die glimlach zit er heel goed op!
De mijne moet eerst nog leren om aan de goede kant te blijven lopen, dus dat gaat niet wat worden voordat ze 10 is.
Hoe ik dat weet? Ze is 10 ...
We hebben een "eng stukje" in de bak. Arabierig typje heeft bedacht dat de beste manier om daar langs te gaan aan mijn "binnenkant" is. Als "ze", wie of wat dat dan ook mogen zijn, dan komen om ons op te eten, komen ze mij eerst tegen. 't Is zo'n dame.
Gimme_Joy
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-20 21:57
Zo ver denkt Joy niet. Die springt op m'n nek voordat ze goed en wel heeft gezien wat er nou werkelijk aan de hand is...