Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lau_John schreef:Ik twijfel nog enorm,, maar speel toch in de gedachte voor een verzorger voor mijn ventje. Hij is nog maar jong, maar weet hoe dol hij is op aandachten ik heb niet de tijd om elke dag uren rond hem te hangen:P
Nou ben ik wel benieuwd of er meiden zijn die interresse hebben in het kroelen en grondwerk met een lief jong paardje?
Francissx schreef:advertentie op marktplaats? daar komen vaak wil fanatieke reactie's vandaan
Sirius_ schreef:Lau_John schreef:Ik twijfel nog enorm,, maar speel toch in de gedachte voor een verzorger voor mijn ventje. Hij is nog maar jong, maar weet hoe dol hij is op aandachten ik heb niet de tijd om elke dag uren rond hem te hangen:P
Nou ben ik wel benieuwd of er meiden zijn die interresse hebben in het kroelen en grondwerk met een lief jong paardje?
En dan denk je niet aan mij? :p
corine1981 schreef:Jammer Superpony... Ben het met je eens dat betrouwbaarheid voor moet gaan. Zo bleek mijn bijrijdster destijds de poownie ala natural horsemanship met een zweep op ieniemienievoltes te dwingen, terwijl ik gezegd had dat ze niet kort mocht draaien ivm hanetred... Mijn stalbaas werd plaatsvervangend kwaad, dat was dan wel weer grappig, maar gewoon jammer dat mensen zo met het paard van iemand anders omgaan.
Hier in mijn regio is er ook niets te vinden wat leuk te doen is. Het is allemaal dressuur wat de klok slaat, en dat wil ik gewoon echt niet meer, dan maar niet rijden