Ben benieuwd hoe ie 't gaat doen haha 
Mooi zadel is het uiteindelijk geworden zeg!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ben benieuwd hoe ie 't gaat doen haha 

weslyjune schreef:Ok, de beloofde foto's. Meet: Willicamodo Kleine Hartedief. (Naam met dank aan mijn dochters).
[ [url=m/6Wjo2X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SgtujQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het andere paard is Riva

annelot schreef:@ weslyjune, wat een leuke pony zeg! Is een appaloosa idd, hier ook zoiets staan [ [url=m/TwH824.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kleur van jou pony word ook wel varnish roan genoemd.
Mooi zadel zag ik voorbij komen!
Hier volgende week zondag 3 maart weer wedstrijd, aan de hand want we zijn er nog niet klaar voor om onder het zadel te starten.
Laatst clinic gehad van barry schuurman, was zeer leerzaam voor ons.
M'n knapperd alweer bijna 4!
[ [url=m/dnqPbW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QapRCp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bellatrix schreef:Buck ziet er goed uit!!
Ik heb volgende week zaterdag weer reiningles bij Wendy.

Ze liep top, nog wat druk maar puur omdat ze zo met me meedenkt haha. Ook voor de grap de spin weer gevraagd, zo grappig dat ze hem na een lange tijd niet vragen de bedoeling nog snapt
9 maart weer onze eerste les
Lekkere billen 

Dat is genieten zeg!!
filly schreef:Ik heb een snel vraagje. Dinsdag wouden een vriendin en ik naar Arthur's western store voor laarzen. Alleen op de site kunnen we niet veel vinden en het is 2 uur rijden voor ons. Mijn vraag aan de mensen die er geweest zijn is. Is het het waard of kunnen we beter wachten voor de kerst sale? We willen namelijk niet 2 uur rijden voor 30 min kijken.

weslyjune schreef:Daar heb ik geen idee van. Er zal vast wel iemand met boomloze zadels in België zitten zeker?Aja Belgie is niet echt haar regio. Is zij de enige die dit zo aanbied?
Voor jou maakt het in iedergeval niet uit, jij hebt een mooi zadel.
Morgen wordt het opgestuurd!
Als het toegekomen is, zal dat toch eens uitgetest moeten worden.

Ik hou van ronde billetjes! 
Ik ben benieuwd naar het beeldmateriaal dat zal volgen!
Wordt ze dan altijd zo druk?
Dat blauw staat jullie lekker! annelot schreef:Ik vind Jay ook zo'n knapperd! I
En Chriske, wat heerlijk, 4 uur lang op pad ❤ wat genieten zeg!
Retjethorse schreef:chriske: Geweldig dat ze zo meedenkt!Wordt ze dan altijd zo druk?
Wat een leuke omgeving zeg! Zeker met dit weer is het heerlijk om te gaan pootje baden!
aan de ene kant goed want ze geeft der volle 100% maar het nadeel is dat ze zichzelf voorbij loopt en wil zo min mogelijk eraan zitten.. prachtige omgeving, je kan ook dieper maar deze dame gaat dan lekker liggen haha en dat vond ik nog iets te koud!

Ik prijs mezelf ook zo gelukkig met hem! Kwam toevallig oude foto's tegen gisteren, toen was ik bij die vriendin op stal wezen kijken. Zij was zelf aan het werk en ik moest iets vragen aan de trainer, dus toen had ik wat fotootjes van haar paard gemaakt, zodat ze d'r maatje even kon zien vanaf werk
En toen zag ik toch zo'n mooie donkerbruine (toen nog) hengst... ook maar wat fotootjes van gemaakt
En nu staat ie bij mij op stal!! Ik was helemaal niet van plan om al een Quarter te kopen.. maar het liep zo.. en ik ben er toch zo blij mee!!
Zo leuk om dan die oude foto's weer terug te zien 

Ben benieuwd...