Mooi zadel is het uiteindelijk geworden zeg!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
weslyjune schreef:Ok, de beloofde foto's. Meet: Willicamodo Kleine Hartedief. (Naam met dank aan mijn dochters).
[ [url=m/6Wjo2X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SgtujQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het andere paard is Riva
annelot schreef:@ weslyjune, wat een leuke pony zeg! Is een appaloosa idd, hier ook zoiets staan [ [url=m/TwH824.jpg]Afbeelding[/url] ]
De kleur van jou pony word ook wel varnish roan genoemd.
Mooi zadel zag ik voorbij komen!
Hier volgende week zondag 3 maart weer wedstrijd, aan de hand want we zijn er nog niet klaar voor om onder het zadel te starten.
Laatst clinic gehad van barry schuurman, was zeer leerzaam voor ons.
M'n knapperd alweer bijna 4!
[ [url=m/dnqPbW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QapRCp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bellatrix schreef:Buck ziet er goed uit!!
Ik heb volgende week zaterdag weer reiningles bij Wendy.
filly schreef:Ik heb een snel vraagje. Dinsdag wouden een vriendin en ik naar Arthur's western store voor laarzen. Alleen op de site kunnen we niet veel vinden en het is 2 uur rijden voor ons. Mijn vraag aan de mensen die er geweest zijn is. Is het het waard of kunnen we beter wachten voor de kerst sale? We willen namelijk niet 2 uur rijden voor 30 min kijken.
weslyjune schreef:Daar heb ik geen idee van. Er zal vast wel iemand met boomloze zadels in België zitten zeker?Aja Belgie is niet echt haar regio. Is zij de enige die dit zo aanbied?
Voor jou maakt het in iedergeval niet uit, jij hebt een mooi zadel.
annelot schreef:Ik vind Jay ook zo'n knapperd! I
En Chriske, wat heerlijk, 4 uur lang op pad ❤ wat genieten zeg!
Retjethorse schreef:chriske: Geweldig dat ze zo meedenkt!Wordt ze dan altijd zo druk?
Wat een leuke omgeving zeg! Zeker met dit weer is het heerlijk om te gaan pootje baden!