weslyjune schreef:Ik ben ook super tevreden over Kitty! Ik heb wel eens waar geen freemax (Telloh loopt echt veel beter onder een Bob Marshall), maar ik bestel wel regelmatig wat bij haar. Goede service, goed overleg en als het bestelde niet past oid dan kan het moeiteloos terug.
Ik heb een boomloospasservice hier gehad. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb, je kunt allerlei typen zadels proberen. Bij Telloh kwam de BM er dus echt met schouder bovenuit.
Zoals Kitty op mij overkwam, kan ik me voorstellen dat de service bij haar webshop ook goed is.
Tja, paardlief beslist haha. En soms denken de paarden er anders over dan de baasjes.
Boomloospasservice was voor mij geen optie denk ik, ik denk niet dat Ella naar België komt. En voor mijn puppy meisje was het hele gebeuren gisteren al meer dan genoeg.
Mentaal zat ze 'vol'.
Amanda schreef:Oh mooi, die cow

Ik heb een buffel, puur budgettechnisch. Maar die cow.... ooit.....

Ik was ook al een tijdje aan het
op die cognac cow haha.
De buffel zou ook prima voldoen, zo intensief rij ik niet, maar die cow is zoveel mooier...
Ik prijs me gelukkig dat mijn ouders het zadel cadeau geven voor mijn verjaardag!
weslyjune schreef:Ok, de beloofde foto's. Meet: Willicamodo Kleine Hartedief. (Naam met dank aan mijn dochters).
[ [url=m/6Wjo2X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SgtujQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het andere paard is Riva
Wat een leukerds! Weet je welk kleur Willi (sorry ik ga afkorten
) is?Lijkt champagne te zijn?