Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Blon_D schreef:Hallo!
Na lange tijd met mijzelf in de knoop te hebben gezeten ivm angst na een val, heb ik het rijden ook weer opgepakt. Ik heb er inmiddels 2 lessen op zitten helemaal terug naar de basis, ontspanning loslaten en duidelijkheid zijn de kernwoorden op dit moment. Heb mijn paard verhuisd naar een stal waar een westerntrainer is en dat is echt een goede beslissing geweest. Hoop over enige tijd weer fanatiek zelfstandig te kunnen rijden en ook weer op wedstrijd te kunnen in de toekomst. Op dit moment worstel ik nog met mijn scriptie maar wanneer dat ook is afgerond zou het fantastisch zijn me weer op trainen met mijn paard te kunnen richten.
Het kriebelt allemaal weer, mede doordat ik de berichten hier volg.
succes!
Maar ik vind het vanaf oktober te koud. Je staat namelijk meer stil dan dat je wat doet.
Voor mij volgend jaar weer.
nu nog iemand vinden die iets van een foto wil maken ofzo haha

Gelukkig hebben vriendinnen goed voor de paardjes gezorgd, geeft toch altijd een geruster gevoel als je ver van huis bent 

De laatste les vond ik ook wat tegenvallen. Ik zou nog een les moeten inplannen, maar tijd he.

Hij knapt wel erg op, maar ik kan 'm op mijn eigen stal gewoon niet bieden wat ie op het moment nodig heeft.. En aangezien ik samen met mijn vriend volgende week op het huis van een vriend van mij moeten oppassen, waar een westernstal bij in de buurt zit, neem ik hem mee die kant op
Kijken of hij daar nog verder op kan knappen en we misschien zelfs rustigaan kunnen beginnen met het rijden weer oppakken in de lekkere binnenbak daar

Wel al B+4 dus best aardig
Maar pak tijdens mijn trainingen ook nog gewoon de side pass, turns en veel achterwaarts mee, dus ook weer niet écht dressuur
. Ik heb nu les van Roos Knip, zij past ontzettend goed bij ons op dit moment. Heel rustig, ziet goed waar de spanning op begint te bouwen en ziet daar een goede oplossing voor.
maar het gaat meer om de puntjes op de i. Dat ik nu wel gewoon ontspannen en vloeiend door een obstakel wil ipv "er doorheen komen". En zoals dat gaat, met kleine oplossingen en aanpassingen merk ik per les dat iets wat meer ontspannen gaat.
Volgende keer, zeg ik alweer
even onder voorbehoud of ik vrij kan krijgen.