Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

amanda09 schreef:Wat een heerlijke plaatjes komen er voorbij!!
Wij hebben inmiddels ook onze eerste les erop zitten van Karel Bauer.
Half uurtje was meer dan genoeg voor de kleine spruit, maar hij deed het super op vreemd terrein met merries om hem heen.
). Maar niet meer zo fanatiek als vorig jaar. 

Staat ook nog erg hoog op mijn to-dolijstje 

Meer in de buurt zit wel het strand, maar met de herfst is het bos zo mooi 
Was zeker leuk dat vriendlief mee ging.. hij heeft er zelfs nog een stukje op gezeten
Zal het hem niet aandoen om die foto's hier te plaatsen
Ze zouden een langzame jog doen, kijk ik om; zit ie al in een handgalopje....! Dit is dus de tweede keer dat ie op Jay zit en de derde keer ooit te paard
De 2x hiervoor was stappen bij mij thuis
Wat een durfal

Amanda schreef:Ik ga les nemen bij Cindy Depril in Affligem (België). Ik ben heel benieuwd.Leuk Retjethorse! Waar ga je lessen? Veel plezier alvast!

Ooit, als Aliaa beleerd is, wil ik daar ook eens een weekje op vakantie gaan met haar.

hier is hij al een poos niet geweest, maar zodra ik de grote bak in kan met Rock wil ik graag naast mijn wekelijkse lessen bij mijn instructrice ook frequent (eens per maand ofzo) lessen van Karel. Hij heeft echt super werk gedaan bij dat paard van mij.
Amanda schreef:Ik ben ook heel blij met mijn stalen ros
Vrijdag mag ik 'm ophalen
Zie nu dat je in Spijkenisse woont. Is het Bergse Bos niet dichterbij dan?
Wel beetje jammer dat het hele lekkere weer dan net een beetje voorbij is... 
Ik ben ook nog steeds niet van m'n roze wolk af
Kan soms nog steeds niet geloven dat ie van mij is haha 

Als het idd nog maar ff lekker droog blijft
Geniet van je vakantie!! 
we waren dan ook flink verdwaald
hierdoor wel een super mooie open plek gevonden en de kleuren in het bos zijn nu zooooo mooi!

Wat een mooie moter!
)
Maar ja, éérst maar 'even' doen, hè