Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En wat een luxe, heerlijk 
Dat klinkt veelbelovend

Enorm gaaf!! En ook voor 't eerst gespind, ging ook helemaal niet hard, maar wederom erg bijzonder omdat ie gewoon zo op je gefocust is..
Ik was al om, maar nu helemaal hahaha..

nog veel te leren maar ooit zal ik er wel komen
Hij was nu met m'n eerste lesje met Jay nog lief, maar heb ook een keer op Blue gereden.. Pfff spierpijn!!!
Maar zo superleerzaam
Minimus schreef:Bellatrix schreef:Dat is jammer zeg!!
Ik zou nog kunnen in de ochtend?
Ik heb heel je berichtje niet gezien Marlies! Dat zou enorm fijn zijn, maar ik kan begrijpen als je inmiddels al andere plannen hebt gemaaktLaat maar even weten.
Wat een mooi paardje trouwens Saga!
Waar en hoe laat?
Tis een buckskin. 
F7 by Marlies Trap, on Flickr
maar je ziet het idd niet zo veel. Bellatrix schreef:Wat een mooierd was dat!

En moest zo lachen met de tie down: hij moet in het vierkant, tie down en ik dan een rondje buitenom het vierkant. Dus hij staat netjes stil, ik laat 'm los en begin te lopen en hij doet een keurige turn in het vierkant, zo netjes met mij mee
En hij was zo blij met zichzelf, de schat!
Alsnog 1e in de in hand trail, 1e in de trail, en 1e in de horsemanship! 3e in de pleasure, want dat ging toch nog wel errug hard, maar vooruit, een pleasurekanon zal het wel nooit worden... En ik was in de showmanship ook eerste geweest als ik aan de goeie kant van de pion was gaan staan